Julafton

 

Hade en underbar dag med nära och kära. Vi var hos mina föräldrar i Onsala allihop, jätte mysigt. Detta är ju även första julen som Maya är riktigt "med". Hon öppnade julklappar i raketfart, fick hälsa på tomten (som förövrigt var väldigt läskig).. hon är som jag var när jag var liten, skiträdd för mannen i vitt skägg och röda kläder, haha! Så söt. Gick bättre sen efter ett tag när man gick med henne dit. Dock förstod Maya snabbt att tomten var Jesper då Dessi hoppade upp och slet av skägget (HAHA), *Heppe tomten, heppe!* Underbaraaaa lilla du. Mosters älskling! 
 
Och nu är julen officiellt slut, hur fort har det inte gått?! Känns inte som det var längesen man förberedde inför julen hemma och på jobbet.. och nu är det slut, bara nyår kvar sen är vi redan inne i 2016. Jag hoppas verkligen på ett bra år fullproppat med underbara händelser. Även förhoppningsvis en ny fin kropp, haha, nu kör vi. 2016 - come at me



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Julafton

 

Hade en underbar dag med nära och kära. Vi var hos mina föräldrar i Onsala allihop, jätte mysigt. Detta är ju även första julen som Maya är riktigt "med". Hon öppnade julklappar i raketfart, fick hälsa på tomten (som förövrigt var väldigt läskig).. hon är som jag var när jag var liten, skiträdd för mannen i vitt skägg och röda kläder, haha! Så söt. Gick bättre sen efter ett tag när man gick med henne dit. Dock förstod Maya snabbt att tomten var Jesper då Dessi hoppade upp och slet av skägget (HAHA), *Heppe tomten, heppe!* Underbaraaaa lilla du. Mosters älskling! 
 
Och nu är julen officiellt slut, hur fort har det inte gått?! Känns inte som det var längesen man förberedde inför julen hemma och på jobbet.. och nu är det slut, bara nyår kvar sen är vi redan inne i 2016. Jag hoppas verkligen på ett bra år fullproppat med underbara händelser. Även förhoppningsvis en ny fin kropp, haha, nu kör vi. 2016 - come at me



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0