Min lediga dag...

Den började väl inte heeelt som förväntat, haha! Tänkte yes, äntligen en ledig dag.. dags att vila och städa lägenheten! Fixa o dona.. Städningen gick felfritt så fint här igen nu! Sen skulle jag ner till tvättstugan o tvätta all tvätt som vi samlat på oss. Vi har fått något nytt system också så allt sker med tags, jätte bra faktiskt. Inte det som var problemet.. Själva problemet startade när jag skulle ner igen och hämta min tvätt, och DÖRREN som man stänger efter sig låstes. Ingen utav mina nycklar funkar in, och antagligen är det sambons nyckel man behöver, haha.. Och jag som tänkte denna dagen skulle bli helt felfri! Nästa tvättid är nu vid två också... så när den näste kommer in är alla maskinerna upptagna, haha! (Förhoppningsvis ligger inte min tvätt på golvet när jag kommer ner). Tänkte springa ner nu innan klockan två o se om nån har kommit, så kan dem öppna o jag stressa ut min tvätt o snabbt slänga in i torktumlarn innan det är försent.. SUCK. 
 
Annars.. är jag glad och utvilad faktiskt. Skönt med sovmorgon, och att koppla av.. Veta att man inte ska någonstans idag. Underbart! Behövdes. Sambon ska inte gå på sin träning ikväll heller så då blir det myskväll för hela slanten! Så.. ja, är riktigt lycklig idag!! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Min lediga dag...

Den började väl inte heeelt som förväntat, haha! Tänkte yes, äntligen en ledig dag.. dags att vila och städa lägenheten! Fixa o dona.. Städningen gick felfritt så fint här igen nu! Sen skulle jag ner till tvättstugan o tvätta all tvätt som vi samlat på oss. Vi har fått något nytt system också så allt sker med tags, jätte bra faktiskt. Inte det som var problemet.. Själva problemet startade när jag skulle ner igen och hämta min tvätt, och DÖRREN som man stänger efter sig låstes. Ingen utav mina nycklar funkar in, och antagligen är det sambons nyckel man behöver, haha.. Och jag som tänkte denna dagen skulle bli helt felfri! Nästa tvättid är nu vid två också... så när den näste kommer in är alla maskinerna upptagna, haha! (Förhoppningsvis ligger inte min tvätt på golvet när jag kommer ner). Tänkte springa ner nu innan klockan två o se om nån har kommit, så kan dem öppna o jag stressa ut min tvätt o snabbt slänga in i torktumlarn innan det är försent.. SUCK. 
 
Annars.. är jag glad och utvilad faktiskt. Skönt med sovmorgon, och att koppla av.. Veta att man inte ska någonstans idag. Underbart! Behövdes. Sambon ska inte gå på sin träning ikväll heller så då blir det myskväll för hela slanten! Så.. ja, är riktigt lycklig idag!! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0