03.27

Jag räknade just på att jag varit vaken 17 timmar i sträck när mitt pass slutar vid 6, haha, galet! Kunde knappt sova förut så vilade bara från fem tiden.. Antingen är jag helt död imorgon eller så är det ett mirakel att jag har orkat, haha! Den som väntar får se. Imorgon är det mycket som händer också så hoppas jag är pigg.. Mina föräldrar kommer vid halv 1 så ska vi hem till min syster. Först ska jag vara barnvakt medan hon och föräldrarna fixar hennes körkort som måste förnyas, sen ska vi umgås där hela dagen! Mysmysmys! 


Mina älsklingar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

03.27

Jag räknade just på att jag varit vaken 17 timmar i sträck när mitt pass slutar vid 6, haha, galet! Kunde knappt sova förut så vilade bara från fem tiden.. Antingen är jag helt död imorgon eller så är det ett mirakel att jag har orkat, haha! Den som väntar får se. Imorgon är det mycket som händer också så hoppas jag är pigg.. Mina föräldrar kommer vid halv 1 så ska vi hem till min syster. Först ska jag vara barnvakt medan hon och föräldrarna fixar hennes körkort som måste förnyas, sen ska vi umgås där hela dagen! Mysmysmys! 


Mina älsklingar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0