"If it seems too good to be true, it probably is"

Förra veckan hittade jag en tjej på Facebook som hade en lägenhet på Kvillebäcken här i göteborg (där jag mer än gärna vill bo!!) som ville byta mot något annat mindre och billigare.. så jag chansade och skrev om jespers lägenhet, och hon verkade konstigt nog intresserad. Trodde jag inte pågrund av att det är ett omtalat område här.. men det brydde hon sig inte om för att det är mest fördomar och folk som HÖRT av andra att det är si och så här, så hon var intressserad. Jag blev ööööverlycklig och vi skulle bestämma någon dag hon kunde komma och kolla osv, men klart, det kändes för bra för att vara sant. Och igår sa hon att det antagligen blir ett byte med någon annan, tyvärr. Så är såååå besviken. Hade varit så roligt få den lägenheten.. ljus, fin, stor, fint område nära allting, till och med nära mitt gym! Men får bo kvar här som inneboende hos Jesper ett tag till, haha... tyckte det hade varit så roligt äntligen få något tillsammans.. i något finare och större. Men shit happens. Visste väl egentligen innerst inne att vi inte skulle ha sån tur.. men man kunde ju alltid hoppas! Men men, det kommer väl fler tillfällen.. tillslut får vi något tillsammans, även ifall vi måste spara pengar och KÖPA en nedrans lägenhet, haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

"If it seems too good to be true, it probably is"

Förra veckan hittade jag en tjej på Facebook som hade en lägenhet på Kvillebäcken här i göteborg (där jag mer än gärna vill bo!!) som ville byta mot något annat mindre och billigare.. så jag chansade och skrev om jespers lägenhet, och hon verkade konstigt nog intresserad. Trodde jag inte pågrund av att det är ett omtalat område här.. men det brydde hon sig inte om för att det är mest fördomar och folk som HÖRT av andra att det är si och så här, så hon var intressserad. Jag blev ööööverlycklig och vi skulle bestämma någon dag hon kunde komma och kolla osv, men klart, det kändes för bra för att vara sant. Och igår sa hon att det antagligen blir ett byte med någon annan, tyvärr. Så är såååå besviken. Hade varit så roligt få den lägenheten.. ljus, fin, stor, fint område nära allting, till och med nära mitt gym! Men får bo kvar här som inneboende hos Jesper ett tag till, haha... tyckte det hade varit så roligt äntligen få något tillsammans.. i något finare och större. Men shit happens. Visste väl egentligen innerst inne att vi inte skulle ha sån tur.. men man kunde ju alltid hoppas! Men men, det kommer väl fler tillfällen.. tillslut får vi något tillsammans, även ifall vi måste spara pengar och KÖPA en nedrans lägenhet, haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0