Älskar att ha det fint!

Dagen började med en lugn och mysig morgon hemma hos föräldrarna! Åt frukost, fixade oss, sen åkte vi till farmor som fyllde 90 idag! Var massa gamlingar och våran familj som var där, var faktiskt jätte trevligt! Idag har jag dock känt mig väldigt hängig.. Glansiga ögon, ont i huvudet, kall inombords typ och lite ont i halsen ibland, så kanske är något på G.. Hoppas jag dock inte.. Klarat mig från sjukdom länge nu, då kan den lika gärna hålla sig borta ett tag till - haha! 

Sen skulle mamma o pappa till Kållered och kolla efter en dusch (dem har badkar nu).. Så slank vi även in på Chilli! Älskar den affären! Finns så mycket fint! Köpte en ljuslykta man kan hänga på gardinstången, plus en ny klocka! Älskar att inreda fint, hehe. Vem vill inte ha fint hemma liksom? 












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Älskar att ha det fint!

Dagen började med en lugn och mysig morgon hemma hos föräldrarna! Åt frukost, fixade oss, sen åkte vi till farmor som fyllde 90 idag! Var massa gamlingar och våran familj som var där, var faktiskt jätte trevligt! Idag har jag dock känt mig väldigt hängig.. Glansiga ögon, ont i huvudet, kall inombords typ och lite ont i halsen ibland, så kanske är något på G.. Hoppas jag dock inte.. Klarat mig från sjukdom länge nu, då kan den lika gärna hålla sig borta ett tag till - haha! 

Sen skulle mamma o pappa till Kållered och kolla efter en dusch (dem har badkar nu).. Så slank vi även in på Chilli! Älskar den affären! Finns så mycket fint! Köpte en ljuslykta man kan hänga på gardinstången, plus en ny klocka! Älskar att inreda fint, hehe. Vem vill inte ha fint hemma liksom? 












Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0