Bananpannkakor, promenad, myskväll för mig själv





Vart en kanondag! Fått mycket gjort faktiskt! Nu kommer la snart jesper hem också så vi kan ha en liten myskväll åtminstone... Vi får se. Imorgon ska jag iallafall träffa mina föräldrar och ha en mysig dag här i Göteborg! Blir nog Ikea en sväng.. Vill kolla på nya tallrikar och sängkläder! Så får seeee om jag hittar något. Nu ska jag fortsätta mysa i soffan. Så kallt inne idag så måste ta på mig några strumpor, haha, fun fact of the day! Puss på er 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Bananpannkakor, promenad, myskväll för mig själv





Vart en kanondag! Fått mycket gjort faktiskt! Nu kommer la snart jesper hem också så vi kan ha en liten myskväll åtminstone... Vi får se. Imorgon ska jag iallafall träffa mina föräldrar och ha en mysig dag här i Göteborg! Blir nog Ikea en sväng.. Vill kolla på nya tallrikar och sängkläder! Så får seeee om jag hittar något. Nu ska jag fortsätta mysa i soffan. Så kallt inne idag så måste ta på mig några strumpor, haha, fun fact of the day! Puss på er 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0