Dagens frukost



Ja, ni ser ju.. Havregrynsgröt med massa banan, haha! Hatar verkligen gröt men eftersom det tydligen är en bra frukost så får jag försöka.. Kunde äta lite mer idag iallafall än förra gången! Så går väl framåt, förhoppningsvis.. Får typ kväljningar av det, så mycket ogillar jag gröt, haha! Slemmigt och äckligt! 

Har precis duschat och gjort iordning mig också för mötet om en timma! Så ska snart åka hemifrån.. Tar ett tag åka dit sen är det en väg man ska gå också så bra att ha en halv timma-tjugo minuter på sig att gå! Ska bli spännande och höra lite vad som händer framöver! Puss på eeeer!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Dagens frukost



Ja, ni ser ju.. Havregrynsgröt med massa banan, haha! Hatar verkligen gröt men eftersom det tydligen är en bra frukost så får jag försöka.. Kunde äta lite mer idag iallafall än förra gången! Så går väl framåt, förhoppningsvis.. Får typ kväljningar av det, så mycket ogillar jag gröt, haha! Slemmigt och äckligt! 

Har precis duschat och gjort iordning mig också för mötet om en timma! Så ska snart åka hemifrån.. Tar ett tag åka dit sen är det en väg man ska gå också så bra att ha en halv timma-tjugo minuter på sig att gå! Ska bli spännande och höra lite vad som händer framöver! Puss på eeeer!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0