Det här med vikthets...

Förlåt, men jag är så HIMLA trött på att heeeela världen just nu bara handlar om vikt, fett, viktnedgång, att man ska vara smal som en pinne, osv. Är det allt livet går ut på? Suck. Sen gör det att en själv blir så himla manad och stressad över att man måste gå ner i vikt. Jag har blivit hjärntvättad kan jag säga. Har jag lite runda ben nu eller armar, vad som helst, så blir jag skit ledsen, jag är skit ledsen för att jag inte ser ut som alla andra smala skinn och ben tjejerna, som kan ha på sig vad som helst utan att känna sig tjocka. Det problemet vill jag inte ha längre! Kan inte ha vissa linnen, tröjor, eller ens ljusa jeans, för jag känner mig tjock och man ser mina former. Det är de eeeenda jag tänker på nu för tiden, pågrund av hur världen ser ut nu. Det är de enda folk tänker på idag liksom.. Man har verkligen som sagt blivit hjärntvättad. och visst, vem vill inte se snygg ut, men är det verkligen allt här i livet? 
 
Det har ju tyvärr blivit så.. SÅ. ne, jag vill också vara jätte smal och inte behöva tänka heeeela tiden på vad som passar/inte passar och hur jag ska dölja mitt fett, osv. Jag vill inte behöva stå hela morgonen och byta kläder för man känner sig tjock i vissa plagg. Jag vill kunna slänga på mig något och inte behöva kolla en extra gång ifall jag ser tjock ut. det är det värsta som finns. Sen vill jag även kunna gå utan koftor osv (för att inte armarna och höfterna ska synas), jagvilljagvilljagvill! Så nu ska jag äta bättre, äta ofta och lite, samt träna som en idiot igen. Japp, så får det bli!

 
 



jag i sommar? ;) hahaha... 


amanda
01 January, kl. 16:49 | Blogg;

usch så hemskt med dagens samhälle! bara utseende och vikthets överallt man blir så jäkla påverkad :( <3 känner igen mig såå mycket när man provar alla kläder som finns men det slutar alltid med svarta kläder för att täcka kroppen så mycket man kan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Det här med vikthets...

Förlåt, men jag är så HIMLA trött på att heeeela världen just nu bara handlar om vikt, fett, viktnedgång, att man ska vara smal som en pinne, osv. Är det allt livet går ut på? Suck. Sen gör det att en själv blir så himla manad och stressad över att man måste gå ner i vikt. Jag har blivit hjärntvättad kan jag säga. Har jag lite runda ben nu eller armar, vad som helst, så blir jag skit ledsen, jag är skit ledsen för att jag inte ser ut som alla andra smala skinn och ben tjejerna, som kan ha på sig vad som helst utan att känna sig tjocka. Det problemet vill jag inte ha längre! Kan inte ha vissa linnen, tröjor, eller ens ljusa jeans, för jag känner mig tjock och man ser mina former. Det är de eeeenda jag tänker på nu för tiden, pågrund av hur världen ser ut nu. Det är de enda folk tänker på idag liksom.. Man har verkligen som sagt blivit hjärntvättad. och visst, vem vill inte se snygg ut, men är det verkligen allt här i livet? 
 
Det har ju tyvärr blivit så.. SÅ. ne, jag vill också vara jätte smal och inte behöva tänka heeeela tiden på vad som passar/inte passar och hur jag ska dölja mitt fett, osv. Jag vill inte behöva stå hela morgonen och byta kläder för man känner sig tjock i vissa plagg. Jag vill kunna slänga på mig något och inte behöva kolla en extra gång ifall jag ser tjock ut. det är det värsta som finns. Sen vill jag även kunna gå utan koftor osv (för att inte armarna och höfterna ska synas), jagvilljagvilljagvill! Så nu ska jag äta bättre, äta ofta och lite, samt träna som en idiot igen. Japp, så får det bli!

 
 



jag i sommar? ;) hahaha... 


amanda
01 January, kl. 16:49 | Blogg;

usch så hemskt med dagens samhälle! bara utseende och vikthets överallt man blir så jäkla påverkad :( <3 känner igen mig såå mycket när man provar alla kläder som finns men det slutar alltid med svarta kläder för att täcka kroppen så mycket man kan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0