Finfin dag!

Vart en grym dag! Först mötet som var väldigt givande med massa info och schema snack nu inför hennes förskolestart samt för framtiden om man säger! Jag ska ju börja dagtid nu snart, plus kanske lördags nätter då och då! Sen när dem hittat en till som kan gå dagtider jobbar jag både dag en vecka och natt en vecka, så är perfekt! Lite variation! Kul att träffa de andra också. Tog en promenad till centralen med en utav dem som var 36, jag är yngst men vad gör det.. Riktigt trevliga tjejer och eftersom jag är lite mognare psykiskt så märktes inte åldersskillnaden. Så var roligt! Att träffa nytt folk är alltid givande!! 

Sen efter mötet iallafall mötte jag upp mannen i mitt liv, åkte hem och hämtade lite grejer sen bjöd vi mina svärföräldrar på middag hemma hos dem! Färsk lax direkt från fiskbilen, citronsås, potatis och ärtor. Var sååååå gott. Och nu jobbar jag natt. Går så bra så! Klockan är ju redan halv tre snart så bara lite över tre timmar kvar! Tiden rullar på braaaa


Nya favoriten, mums! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Finfin dag!

Vart en grym dag! Först mötet som var väldigt givande med massa info och schema snack nu inför hennes förskolestart samt för framtiden om man säger! Jag ska ju börja dagtid nu snart, plus kanske lördags nätter då och då! Sen när dem hittat en till som kan gå dagtider jobbar jag både dag en vecka och natt en vecka, så är perfekt! Lite variation! Kul att träffa de andra också. Tog en promenad till centralen med en utav dem som var 36, jag är yngst men vad gör det.. Riktigt trevliga tjejer och eftersom jag är lite mognare psykiskt så märktes inte åldersskillnaden. Så var roligt! Att träffa nytt folk är alltid givande!! 

Sen efter mötet iallafall mötte jag upp mannen i mitt liv, åkte hem och hämtade lite grejer sen bjöd vi mina svärföräldrar på middag hemma hos dem! Färsk lax direkt från fiskbilen, citronsås, potatis och ärtor. Var sååååå gott. Och nu jobbar jag natt. Går så bra så! Klockan är ju redan halv tre snart så bara lite över tre timmar kvar! Tiden rullar på braaaa


Nya favoriten, mums! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0