Första trackbytet någonsin avklarat!

Precis varit på Östra sjukhuset här i Göteborg med familjen jag jobbar hos. Bytte min första track idag.. Var nervöst till en början men gick bra! När hålet väl är där så finns det bara en gång för röret om man säger så går egentligen inte att göra fel, om man inte klantar sig totalt... Men alla sa det såg bra ut och då är jag nöjd! Var tvungen testa på eftersom jag snart ska börja vara på förskolan med den lilla flickan! Kommer bli så roligt sååå! Bästa jobbet med goaste familjen! 

Och nu är jag påväg till en annan go familj, Jespers! Haha! Myspys hela dagen. Jesper ska inte på träning idag heller så blir väl lite film mys en stund ikväll iallafall! Happyy


amanda
01 January, kl. 18:54 | Blogg; http://amanddasara.blogg.se

Du är så duktig hjärtat! <3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Första trackbytet någonsin avklarat!

Precis varit på Östra sjukhuset här i Göteborg med familjen jag jobbar hos. Bytte min första track idag.. Var nervöst till en början men gick bra! När hålet väl är där så finns det bara en gång för röret om man säger så går egentligen inte att göra fel, om man inte klantar sig totalt... Men alla sa det såg bra ut och då är jag nöjd! Var tvungen testa på eftersom jag snart ska börja vara på förskolan med den lilla flickan! Kommer bli så roligt sååå! Bästa jobbet med goaste familjen! 

Och nu är jag påväg till en annan go familj, Jespers! Haha! Myspys hela dagen. Jesper ska inte på träning idag heller så blir väl lite film mys en stund ikväll iallafall! Happyy


amanda
01 January, kl. 18:54 | Blogg; http://amanddasara.blogg.se

Du är så duktig hjärtat! <3 <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0