Hejdå 2014, Hej 2015!

Igår var det nyår, för er som har missat detta.. ;) och 2014 har utan tvekan varit det underbaraste året! Min underbara systerdotter kom i oktober 2013, så året började på bästa sätt. Har varit lycklig varje dag med dem, hade inte kunnat få en bättre start på 2014. ♥ Bott med Jesper i göteborg, där jag också varit riktigt lycklig. Älskar Göteborg och det är verkligen här jag hör hemma.

Sen tog jag även studenten, vilket var jätte stort för mig då jag haft det svårt i skolan sen jag började som liten, nästan. Alltid blivit dåligt behandlad osv, så det var också en jätte viktig dag i mitt liv. Fick äntligen ro och en chans att börja mitt liv på riktigt, en nystart! Och det fick jag verkligen. Blev i år medlem i arbetsförmedlingen och fick ett jobb hos en underbar familj som personlig assistent till deras underbara lilla 3 åring! och jobbat som aldrig förr på Signeshus där jag även fick börja på ännu en avdelning, som jag trivs jätte bra på, inte lagt mycket tid på personer som gjort mig illa.. Varit framgångar både i mitt privatliv och i mitt arbetsliv. Så nu år 2015 kan livet verkligen börja på riktigt! Resor, framgångar, massa andra roliga saker.. detta året kommer bli det bästa någonsin! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Hejdå 2014, Hej 2015!

Igår var det nyår, för er som har missat detta.. ;) och 2014 har utan tvekan varit det underbaraste året! Min underbara systerdotter kom i oktober 2013, så året började på bästa sätt. Har varit lycklig varje dag med dem, hade inte kunnat få en bättre start på 2014. ♥ Bott med Jesper i göteborg, där jag också varit riktigt lycklig. Älskar Göteborg och det är verkligen här jag hör hemma.

Sen tog jag även studenten, vilket var jätte stort för mig då jag haft det svårt i skolan sen jag började som liten, nästan. Alltid blivit dåligt behandlad osv, så det var också en jätte viktig dag i mitt liv. Fick äntligen ro och en chans att börja mitt liv på riktigt, en nystart! Och det fick jag verkligen. Blev i år medlem i arbetsförmedlingen och fick ett jobb hos en underbar familj som personlig assistent till deras underbara lilla 3 åring! och jobbat som aldrig förr på Signeshus där jag även fick börja på ännu en avdelning, som jag trivs jätte bra på, inte lagt mycket tid på personer som gjort mig illa.. Varit framgångar både i mitt privatliv och i mitt arbetsliv. Så nu år 2015 kan livet verkligen börja på riktigt! Resor, framgångar, massa andra roliga saker.. detta året kommer bli det bästa någonsin! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0