Jobbajobbajobbaaa

Åh, är så lycklig idag. Jesper har varit hemma med mig hela dagen, så är väl därför, hihi! Var med honom och bytte däck, sen kollade vi på film och myste, sen åkte vi till hans pappa och åt med honom för Marie skulle inte komma hem förrän 5 tiden, så slapp han äta ensam! Sen åkte jag hem för o sova eftersom jag ska jobba natt, så here i am. Sitter på spårvagnen påväg till den familjen nu! Snart framme.. Nästan blivit som mitt andra hem, hehe! Trivs fortfarande lika bra som i början, im so lucky!
 
Sen är jag även så glad idag eftersom jag och min fina älskling ska ha en liten efterlängtad dejtnight på fredag! Först jobbar vi båda, sen ska vi ut och äta innan vi ska se den nya Taken på bio. Såååå mysigt. Behöver vi verkligen nu när vi knappt setts på dessa 2-3 veckorna! Längtar som bara den! :))))





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Jobbajobbajobbaaa

Åh, är så lycklig idag. Jesper har varit hemma med mig hela dagen, så är väl därför, hihi! Var med honom och bytte däck, sen kollade vi på film och myste, sen åkte vi till hans pappa och åt med honom för Marie skulle inte komma hem förrän 5 tiden, så slapp han äta ensam! Sen åkte jag hem för o sova eftersom jag ska jobba natt, så here i am. Sitter på spårvagnen påväg till den familjen nu! Snart framme.. Nästan blivit som mitt andra hem, hehe! Trivs fortfarande lika bra som i början, im so lucky!
 
Sen är jag även så glad idag eftersom jag och min fina älskling ska ha en liten efterlängtad dejtnight på fredag! Först jobbar vi båda, sen ska vi ut och äta innan vi ska se den nya Taken på bio. Såååå mysigt. Behöver vi verkligen nu när vi knappt setts på dessa 2-3 veckorna! Längtar som bara den! :))))





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0