Kvällsmyyys



Stort glas iste med massa is, och en stor fyllig banan, det är godsaker det! Går bra att äta nyttigt och tänka på vad man äter igen faktiskt. Nyttigt är gott! Och man kan äta typ potatis och sånt ibland, bara små mängder.. Sen röra på sig regelbundet! Tänkte gå upp när jesper går upp till jobbet imorgon bitti och gå en långpromenad innan frukosten! Tycker det är skönt komma ut och inte bara göra samma träning på gymmet hela tiden, så börjar mjukt med långa promenader! Ska göra så varje morgon nu bortsett från dagarna efter  jag jobbat natt, för då vrider man på dygnet.. Men alla andra dagar! 

Nog om det. Vad händer imorgon då..? Först ska jag på möte. Personalmöte med de andra som jobbar med denna flickan och med chefen då. Prata lite om schema och sådant skulle jag tro. Nu börjar ju snart jag gå med henne på förskolan, så är dags sätta ihop ett schema snart! Är sååå förväntansfull! Ska bli roligt att träffa de andra tjejerna också som jobbar nätter, se vilka dem är och prata ihop sig lite! Lära känna nytt folk! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Kvällsmyyys



Stort glas iste med massa is, och en stor fyllig banan, det är godsaker det! Går bra att äta nyttigt och tänka på vad man äter igen faktiskt. Nyttigt är gott! Och man kan äta typ potatis och sånt ibland, bara små mängder.. Sen röra på sig regelbundet! Tänkte gå upp när jesper går upp till jobbet imorgon bitti och gå en långpromenad innan frukosten! Tycker det är skönt komma ut och inte bara göra samma träning på gymmet hela tiden, så börjar mjukt med långa promenader! Ska göra så varje morgon nu bortsett från dagarna efter  jag jobbat natt, för då vrider man på dygnet.. Men alla andra dagar! 

Nog om det. Vad händer imorgon då..? Först ska jag på möte. Personalmöte med de andra som jobbar med denna flickan och med chefen då. Prata lite om schema och sådant skulle jag tro. Nu börjar ju snart jag gå med henne på förskolan, så är dags sätta ihop ett schema snart! Är sååå förväntansfull! Ska bli roligt att träffa de andra tjejerna också som jobbar nätter, se vilka dem är och prata ihop sig lite! Lära känna nytt folk! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0