Måndagsmys

Grått och mörkt ute idag så sitter inne och myser.. tända ljus och grejer, standard! Seg morgon men är gött när man ska jobba natt faktiskt! Duschat, kollar tv, kollar lite resor.. massa mysigt. Drömmer mig bort när jag kollar alla fina länder man kan åka till asså. Nu när jag äntligen tjänar lite riktiga pengar så vill jag göra min första resa tillsammans med Jesper. Vi bilade ju tillsammans med min syster och hennes sambo för två år sedan men nu vill jag göra en mysig kärleksresa ensam med Jesper, haha! Så vi får väl se. Vill åka i höst eller i augusti någon gång, kanske på min födelsedag? Fira den utomlands liksom, kan ju inte bli bättre! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Måndagsmys

Grått och mörkt ute idag så sitter inne och myser.. tända ljus och grejer, standard! Seg morgon men är gött när man ska jobba natt faktiskt! Duschat, kollar tv, kollar lite resor.. massa mysigt. Drömmer mig bort när jag kollar alla fina länder man kan åka till asså. Nu när jag äntligen tjänar lite riktiga pengar så vill jag göra min första resa tillsammans med Jesper. Vi bilade ju tillsammans med min syster och hennes sambo för två år sedan men nu vill jag göra en mysig kärleksresa ensam med Jesper, haha! Så vi får väl se. Vill åka i höst eller i augusti någon gång, kanske på min födelsedag? Fira den utomlands liksom, kan ju inte bli bättre! 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0