Namnam


Min mat innan jag ska iväg och jobba inatt.. Mathavre, tonfisk och plommon tomater! Mättande och nyttigt, allt i allo! Gott också om inte annat.. MUMS. 

Ska snart sova för att orka med natten men är svårt somna under press.. Man MÅSTE ju sova en stund liksom, då går det nästan inte att somna, haha! Kollar lite på dr Phil nu efter maten så får väl se det lite och vila så jag somnar! Någon gång ska jag väl bli trött tycker man.. Puss på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Namnam


Min mat innan jag ska iväg och jobba inatt.. Mathavre, tonfisk och plommon tomater! Mättande och nyttigt, allt i allo! Gott också om inte annat.. MUMS. 

Ska snart sova för att orka med natten men är svårt somna under press.. Man MÅSTE ju sova en stund liksom, då går det nästan inte att somna, haha! Kollar lite på dr Phil nu efter maten så får väl se det lite och vila så jag somnar! Någon gång ska jag väl bli trött tycker man.. Puss på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0