Nattjobb



Vilken "undeeeerbar" dag... Jesper åkte till jobbet runt 6 och då vaknade jag till, sen hinner jag knappt somna om igen innan hantverkarna hemma börjar hamra och borra ute i trapphuset.. Så vaknade innan 8 igen. Sen somnade jag om till 9 när det hade lugnat ner sig lite, sen var det bara att ge upp, haha! Sket i det och åkte till min syster och myste istället, det bästa på hela dagen! Sen var jag tvungen åka hem efter fyra för skulle jobba natten! Hem o äta bara sen sov jag och min älskling tillsammans en stund! 

Sen hade jag otur igen. När jag hade kommit till Wieselgrensplatsen påväg till jobbet så säger dem att de är strömlöst på bron så man kommer inte fram, haha, just my luck. Varför ska allt sånt alltid hända när man har en tid att passa? Det löste sig iallafall för pappa kom för o köra mig, så kom exakt i tid till jobbet. Hade turen med mig idag ändå, lyckligt nog! Sitter och kollar Dirty Dancing.. Så jädra bra! Kan man kolla på hur många gånger som helst utan att tröttna! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Nattjobb



Vilken "undeeeerbar" dag... Jesper åkte till jobbet runt 6 och då vaknade jag till, sen hinner jag knappt somna om igen innan hantverkarna hemma börjar hamra och borra ute i trapphuset.. Så vaknade innan 8 igen. Sen somnade jag om till 9 när det hade lugnat ner sig lite, sen var det bara att ge upp, haha! Sket i det och åkte till min syster och myste istället, det bästa på hela dagen! Sen var jag tvungen åka hem efter fyra för skulle jobba natten! Hem o äta bara sen sov jag och min älskling tillsammans en stund! 

Sen hade jag otur igen. När jag hade kommit till Wieselgrensplatsen påväg till jobbet så säger dem att de är strömlöst på bron så man kommer inte fram, haha, just my luck. Varför ska allt sånt alltid hända när man har en tid att passa? Det löste sig iallafall för pappa kom för o köra mig, så kom exakt i tid till jobbet. Hade turen med mig idag ändå, lyckligt nog! Sitter och kollar Dirty Dancing.. Så jädra bra! Kan man kolla på hur många gånger som helst utan att tröttna! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0