Nyttig middag innan nattjobb!

Lagat middag till mig och mannen min! Broccoli och kyckling. Nyttigt, gott och lätt att göra. Idag börjar våran nyttiga livsstil igen! Han är tvungen till det för innebandyn och då sa jag att då vill jag också! Roligare vara nyttig tillsammans med någon än ensam.. Peppa varandra osv. Ska börja varje dag med en promenad innan frukost, äta oftare och mindre, tänka på vad jag äter, och gymma igen. Man mår så mycket bättre om man lever så, plus att man får finare kropp, hy och allt sånt där som pricken över i:t! 
 
Ska försöka sova nu snart så det inte blir att jag är vaken 18 timmar i sträck igen, haha.. Imorgon ska vi ju till bostadsbolaget och välja tapeter osv, så ska dem komma och fixa lägenheten nån dag framöver. Tapeten i hallen har katten klöst sönder så måste fixas. Ska bli så fint här sååå! 
 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Nyttig middag innan nattjobb!

Lagat middag till mig och mannen min! Broccoli och kyckling. Nyttigt, gott och lätt att göra. Idag börjar våran nyttiga livsstil igen! Han är tvungen till det för innebandyn och då sa jag att då vill jag också! Roligare vara nyttig tillsammans med någon än ensam.. Peppa varandra osv. Ska börja varje dag med en promenad innan frukost, äta oftare och mindre, tänka på vad jag äter, och gymma igen. Man mår så mycket bättre om man lever så, plus att man får finare kropp, hy och allt sånt där som pricken över i:t! 
 
Ska försöka sova nu snart så det inte blir att jag är vaken 18 timmar i sträck igen, haha.. Imorgon ska vi ju till bostadsbolaget och välja tapeter osv, så ska dem komma och fixa lägenheten nån dag framöver. Tapeten i hallen har katten klöst sönder så måste fixas. Ska bli så fint här sååå! 
 








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0