Önskningar

Om jag hade kunnat, så hade jag och jesper köpt en fin lägenhet tillsammans nu, och seeen, hade vi åkt utomlands tillsammans till något fint ställe. Jag vill verkligen ta nästa steg i livet men är så mycket som krävs.. Pengar, lån, osv.. Visst, utomlands kan jag åka nu när jag äntligen har ett riktigt jobb och inte bara jobbar som timvikarie.. Men tex fixa bostad tillsammans med Jesper, är lite svårare. Hade vart kul köpa något och det är såklart målet tillslut, men bara en hyresrätt tillsammans hade räckt. Men är så segt försöka få ny bostad i Göteborg. Inte många som ger upp sina fina lägenheter i dem områdena som vi vill bo i, tyvärr. Men vad gör man? Spara massa pengar, sen köpa något, så får planerna bli!!





Lite inspo..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Önskningar

Om jag hade kunnat, så hade jag och jesper köpt en fin lägenhet tillsammans nu, och seeen, hade vi åkt utomlands tillsammans till något fint ställe. Jag vill verkligen ta nästa steg i livet men är så mycket som krävs.. Pengar, lån, osv.. Visst, utomlands kan jag åka nu när jag äntligen har ett riktigt jobb och inte bara jobbar som timvikarie.. Men tex fixa bostad tillsammans med Jesper, är lite svårare. Hade vart kul köpa något och det är såklart målet tillslut, men bara en hyresrätt tillsammans hade räckt. Men är så segt försöka få ny bostad i Göteborg. Inte många som ger upp sina fina lägenheter i dem områdena som vi vill bo i, tyvärr. Men vad gör man? Spara massa pengar, sen köpa något, så får planerna bli!!





Lite inspo..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0