Senaste köpen!



 

Bra naturligt kosttillskott och en ny tshirt från Gymgrossisten. Ska man köra kan man lika gärna köra all in, haha! Behöver tränings överdelar så var ett bra köp. Tog dock några storlekar större för att man ska kunna ha med tights! Jag är inte den som gillar att ha tights med bara linne, eller endast en liten tshirt så man visar hela röva och låren, haha, det är enligt mig inte snyyyyggt. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Senaste köpen!



 

Bra naturligt kosttillskott och en ny tshirt från Gymgrossisten. Ska man köra kan man lika gärna köra all in, haha! Behöver tränings överdelar så var ett bra köp. Tog dock några storlekar större för att man ska kunna ha med tights! Jag är inte den som gillar att ha tights med bara linne, eller endast en liten tshirt så man visar hela röva och låren, haha, det är enligt mig inte snyyyyggt. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0