Sunday funday?

Ja herregud, vaknade imorse och ringde frisören för o se om dem hade någon tid över för att fixa en utväxt, javisst kom kvart över 1.. så jag och linnea åkte dit sen när vi väl var där så sa dem "ska du färga utväxten?" så ville jag slinga den för blir finare resultat.. så sa hon nej de hinner vi inte blabla, kan färga men då blir utväxten inte så ljus. Men vafasen, lägger la inte mycket pengar på att den inte ska bli lika ljus som mitt hår.. vill ju ha det riktigt gjort.. så var bara att boka en ny tid och åka dit igen på Onsdag! Men man får se det positiva i det negativa - fick träffa underbara Linnea iallafall! :) skönt komma ut även ifall det bara var en bussresa till Angered och tillbaka igen, hahah! Bara gilla läget! 
 
Hur är det annars dååå.. jag är på ganska dåligt humör faktiskt. Killen där hemma har ju fått någon släng av PMS denna veckan så hans dåliga humör har verkligen fått mig på dåligt humör, haha. Smittar av sig när han är spydig osv.. men så är det väl. Man kan inte va glad jämt!

Sen så när jag köpte mary kay osv så blir ju hyn jätte ren och fin, men eftersom jag har så dålig hy med typ böldacne ibland så är ju ren hy lika med FINNAR. Tyvärr. Bläää.. Hoppas ärren håller sig borta iallafall!!!
 
Nu ska jag vila.. ovanligt trött, puh! C ya later aligator!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Sunday funday?

Ja herregud, vaknade imorse och ringde frisören för o se om dem hade någon tid över för att fixa en utväxt, javisst kom kvart över 1.. så jag och linnea åkte dit sen när vi väl var där så sa dem "ska du färga utväxten?" så ville jag slinga den för blir finare resultat.. så sa hon nej de hinner vi inte blabla, kan färga men då blir utväxten inte så ljus. Men vafasen, lägger la inte mycket pengar på att den inte ska bli lika ljus som mitt hår.. vill ju ha det riktigt gjort.. så var bara att boka en ny tid och åka dit igen på Onsdag! Men man får se det positiva i det negativa - fick träffa underbara Linnea iallafall! :) skönt komma ut även ifall det bara var en bussresa till Angered och tillbaka igen, hahah! Bara gilla läget! 
 
Hur är det annars dååå.. jag är på ganska dåligt humör faktiskt. Killen där hemma har ju fått någon släng av PMS denna veckan så hans dåliga humör har verkligen fått mig på dåligt humör, haha. Smittar av sig när han är spydig osv.. men så är det väl. Man kan inte va glad jämt!

Sen så när jag köpte mary kay osv så blir ju hyn jätte ren och fin, men eftersom jag har så dålig hy med typ böldacne ibland så är ju ren hy lika med FINNAR. Tyvärr. Bläää.. Hoppas ärren håller sig borta iallafall!!!
 
Nu ska jag vila.. ovanligt trött, puh! C ya later aligator!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0