Tidsfördriv

Vad har du på dig? 
Nyss duschat så har morgonrock på mig, haha!

Har du någonsin varit kär?
Ja, och jag är nu mer kär än någonsin! 

Hur lång är du?
162

Har du några tatueringar?
Ja, 2 st

Några piercingar?
I läppen och öronen

Favoritprogram?
många! men lite favoriter är våra pinsamma kroppar, dr phil, the little couple har jag börjat
gilla, haha! seeen.. är det mycket mer. kommer inte på så många nu dock.. 

Någonting du saknar?
sommaren, min gamla kropp, haha!! 

Favoritlåt?
Herregud, många. men just nu har jag fastnat för "twerk it like miley" haha!

Hur gammal är du?
19, 20 i augusti!

Stjärntecken?
Lejon

Någonting du letar efter hos en partner?
Trygghet, ärlighet, förståelse, humor

Favoritmotto?
"Allt händer av en anledning"

Hög eller låg musik?
Hög!

Senaste saken som fick dig att gråta?
Brukar nästan aldrig gråta förutom när jag blir riktigt arg eller saker har samlats på under
en lång tid, men.. grät faktiskt förra eller förrförra veckan, pågrund av att jag samlat på mig 
massa haha! 

Förhållandet mellan dig och den senaste personen du smsade med?
Pojkvän 

Plats du vill besöka?
Turkiet, grekland, Los Angeles, BORA BORA!

Senaste låten du lyssnade på?
Twerk it like Miley - Brandon Beal (Hedegaard remix) 

Senaste gången du var med någon?
Med pojkvännen, igår!

Favoritmat?
Tacos, spagetti o köttfärsås, lax med potatis, ärtor och den goa citronsåsen, YUM!

Favoritfärg?
Rosa 

Senaste gången du blev förolämpad?
Vet inte faktiskt

Rädslor?
SPINDLAR! är skit rädd för dem, haha. ser jag en kan jag ärligt talat börja gråta, och får
gåshud över hela kroppen.. sen är jag faktiskt lite mörkrädd, sett för mycket skräckfilmer haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Tidsfördriv

Vad har du på dig? 
Nyss duschat så har morgonrock på mig, haha!

Har du någonsin varit kär?
Ja, och jag är nu mer kär än någonsin! 

Hur lång är du?
162

Har du några tatueringar?
Ja, 2 st

Några piercingar?
I läppen och öronen

Favoritprogram?
många! men lite favoriter är våra pinsamma kroppar, dr phil, the little couple har jag börjat
gilla, haha! seeen.. är det mycket mer. kommer inte på så många nu dock.. 

Någonting du saknar?
sommaren, min gamla kropp, haha!! 

Favoritlåt?
Herregud, många. men just nu har jag fastnat för "twerk it like miley" haha!

Hur gammal är du?
19, 20 i augusti!

Stjärntecken?
Lejon

Någonting du letar efter hos en partner?
Trygghet, ärlighet, förståelse, humor

Favoritmotto?
"Allt händer av en anledning"

Hög eller låg musik?
Hög!

Senaste saken som fick dig att gråta?
Brukar nästan aldrig gråta förutom när jag blir riktigt arg eller saker har samlats på under
en lång tid, men.. grät faktiskt förra eller förrförra veckan, pågrund av att jag samlat på mig 
massa haha! 

Förhållandet mellan dig och den senaste personen du smsade med?
Pojkvän 

Plats du vill besöka?
Turkiet, grekland, Los Angeles, BORA BORA!

Senaste låten du lyssnade på?
Twerk it like Miley - Brandon Beal (Hedegaard remix) 

Senaste gången du var med någon?
Med pojkvännen, igår!

Favoritmat?
Tacos, spagetti o köttfärsås, lax med potatis, ärtor och den goa citronsåsen, YUM!

Favoritfärg?
Rosa 

Senaste gången du blev förolämpad?
Vet inte faktiskt

Rädslor?
SPINDLAR! är skit rädd för dem, haha. ser jag en kan jag ärligt talat börja gråta, och får
gåshud över hela kroppen.. sen är jag faktiskt lite mörkrädd, sett för mycket skräckfilmer haha



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0