Träning


Haha typ.. Jag började ju träna varje dag, åt rätt osv, mådde KANON! Bättre än någonsin. Motivationen var på topp.. Sen fick jag en hemsk spänningshuvudvärk som vägrade släppa och jag trodde det var något allvarligt, smärtan var så jobbig att jag knappt ens kunde gå.. Kunde inte skaka på huvudet, och självklart - träningen påverkades. Vågade inte ens träna ifall det skulle spricka något i huvudet eller något, för var så det kändes när jag rörde på mig.. Sen var ju motivationen helt borta när jag väl blivit frisk från huvudvärken som höll i sig i flera månader.. Men nu vill jag börja igen. Jag vill se ut som jag gjorde för några år sedan, då jag tyckte jag var tjock, patetiskt nog haha! Så ne, nu blir det att sätta fart på kroppen. Vill inte vara en lat ungdom, vill ha en tight fin kropp och må sådär perfekt igen! Så here we go, round two... 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Träning


Haha typ.. Jag började ju träna varje dag, åt rätt osv, mådde KANON! Bättre än någonsin. Motivationen var på topp.. Sen fick jag en hemsk spänningshuvudvärk som vägrade släppa och jag trodde det var något allvarligt, smärtan var så jobbig att jag knappt ens kunde gå.. Kunde inte skaka på huvudet, och självklart - träningen påverkades. Vågade inte ens träna ifall det skulle spricka något i huvudet eller något, för var så det kändes när jag rörde på mig.. Sen var ju motivationen helt borta när jag väl blivit frisk från huvudvärken som höll i sig i flera månader.. Men nu vill jag börja igen. Jag vill se ut som jag gjorde för några år sedan, då jag tyckte jag var tjock, patetiskt nog haha! Så ne, nu blir det att sätta fart på kroppen. Vill inte vara en lat ungdom, vill ha en tight fin kropp och må sådär perfekt igen! Så here we go, round two... 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0