Underbar dag!

Ohja! Först gick jag upp tidigt för jag skulle till den underbara familjen vars dotter jag är personlig assistent för! Va jätte mysigt att umgås med dem och gick jätte bra när jag skulle öva på att inhalera henne osv! Ska dit igen nästa vecka, längtar! Jobba lördag natt också men då pratar man bara snabbt sen sover ju flickan! Hon och jag hade så skoj idag.. Klickade verkligen! Och det var ju tur eftersom jag kommer vara med henne på förskolan.. Så måste ju funka! 

Sen iallafall åkte jag till angered för att fixa min utväxt på Angered hair! All utväxt försvann vilket jag älskar. Tråkigt när vissa frisörer har kvar massa svart.. Man betalar ju för att allt ska försvinna, right? Sen kom mina föräldrar o hämtade mig! Dem kom på besök idag för dem hade köpt ett vitrinskåp till mig och jesper! Blev jätte fint. Så var riktigt roligt! Nu slipper våra finglas trängas i skåpet.. Mer plats nu också, bara positiva saker! Sen följde jag med dem hem också, så nu ska jag sova.. Kalas för min farmor imorgon som fyller 90! Så måste vara pigg... Natti på er!! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Underbar dag!

Ohja! Först gick jag upp tidigt för jag skulle till den underbara familjen vars dotter jag är personlig assistent för! Va jätte mysigt att umgås med dem och gick jätte bra när jag skulle öva på att inhalera henne osv! Ska dit igen nästa vecka, längtar! Jobba lördag natt också men då pratar man bara snabbt sen sover ju flickan! Hon och jag hade så skoj idag.. Klickade verkligen! Och det var ju tur eftersom jag kommer vara med henne på förskolan.. Så måste ju funka! 

Sen iallafall åkte jag till angered för att fixa min utväxt på Angered hair! All utväxt försvann vilket jag älskar. Tråkigt när vissa frisörer har kvar massa svart.. Man betalar ju för att allt ska försvinna, right? Sen kom mina föräldrar o hämtade mig! Dem kom på besök idag för dem hade köpt ett vitrinskåp till mig och jesper! Blev jätte fint. Så var riktigt roligt! Nu slipper våra finglas trängas i skåpet.. Mer plats nu också, bara positiva saker! Sen följde jag med dem hem också, så nu ska jag sova.. Kalas för min farmor imorgon som fyller 90! Så måste vara pigg... Natti på er!! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0