You never know how strong you are, until strong is the only choice you have

Usch jag har haft ett par sisådär dagar som en början på detta året. Jag brukar alltid le och skratta mig igenom problemen men ibland räcker det inte. Bara att tillslut inse att man är en människa född med att ha otur, haha. So sad. Sad but true. Inte roligt att läsa om deprimerande saker men ibland är en blogg ens utväg för sånna här saker! Vi är ju människor, ellerhur? Allt kan inte alltid vara på topp, tyvärr! Tro mig jag vet haha.. Ne usch. Hatar att vara deprimerande! 

Idag har iallafall varit en kanon dag. Fick mig på andra tankar! Åkte till min syster igår kväll efter jobbet och sov över, eftersom jag ändå var ensam då jesper är borta... Och idag vaknade jag på bästa sättet, av Mayas röst, hehe! Så fort Rosie sa moster så hörde man hennes små fötter springandes på golvet. Så underbar min lilla prinsessa! Pussas och kramas hela tiden nu! Vi myste massa hela morgonen vi tre sen tog vi en promenad till en thairesturang vid dem och köpte go mat! Bästa thaimaten ever :) sen var jag med dem tills jag var tvungen åka hem. Jobbar natt idag så var tvungen sova ett par timmar! Så nu sitter jag på jobbet o kollar filmer! Är fortfarande endast vaken natt men sedan börjar jag även gå med henne på förskola. Längtar!! 

Just det. 2015 började inte helt dåligt ändå! Första helgen så hade jag och Amanda en hel tjejdag! Så himla mysigt. Sågs i stan och kollade lite, sen hem o fixa oss, lyssna på musik, gå på resturang och sen utgång! Var verkligen något jag behövde, en underbar dag med en underbar vän! Här kommer lite bilder jag hann ta! 










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

You never know how strong you are, until strong is the only choice you have

Usch jag har haft ett par sisådär dagar som en början på detta året. Jag brukar alltid le och skratta mig igenom problemen men ibland räcker det inte. Bara att tillslut inse att man är en människa född med att ha otur, haha. So sad. Sad but true. Inte roligt att läsa om deprimerande saker men ibland är en blogg ens utväg för sånna här saker! Vi är ju människor, ellerhur? Allt kan inte alltid vara på topp, tyvärr! Tro mig jag vet haha.. Ne usch. Hatar att vara deprimerande! 

Idag har iallafall varit en kanon dag. Fick mig på andra tankar! Åkte till min syster igår kväll efter jobbet och sov över, eftersom jag ändå var ensam då jesper är borta... Och idag vaknade jag på bästa sättet, av Mayas röst, hehe! Så fort Rosie sa moster så hörde man hennes små fötter springandes på golvet. Så underbar min lilla prinsessa! Pussas och kramas hela tiden nu! Vi myste massa hela morgonen vi tre sen tog vi en promenad till en thairesturang vid dem och köpte go mat! Bästa thaimaten ever :) sen var jag med dem tills jag var tvungen åka hem. Jobbar natt idag så var tvungen sova ett par timmar! Så nu sitter jag på jobbet o kollar filmer! Är fortfarande endast vaken natt men sedan börjar jag även gå med henne på förskola. Längtar!! 

Just det. 2015 började inte helt dåligt ändå! Första helgen så hade jag och Amanda en hel tjejdag! Så himla mysigt. Sågs i stan och kollade lite, sen hem o fixa oss, lyssna på musik, gå på resturang och sen utgång! Var verkligen något jag behövde, en underbar dag med en underbar vän! Här kommer lite bilder jag hann ta! 










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0