5 saker..

Jag vill ha just nu (materiellt):
– Nya utemöbler 
– En helt ny garderob (både kläderna inuti OCH själva garderoben, hihi)
– Körkort, får aldrig tummen ur och gör proven som är kvar.. 
– En hundvalp, man kan alltid drömma! 
– Massa pengar

Jag vill ha just nu (icke-materiellt):
– En ny kropp
– Festkväll med bästis
– SOMMAR, på riktigt! 
– Längre hår.. 
– Grillkväll hos Linnea ♥

Jag stör mig på:
– Folket som skjuter varandra här i Biskopsgården.. man kan inte ens känna sig trygg längre i sitt egna land. Synd att denna fina mysiga delen av Göteborg ska bli smutskastad och få ett dåligt rykte!
– Folk som ljuger. Ärlighet varar längst!
– Killar som flörtar med en när dem har flickvän, eller vet att jag har pojkvän. Snälla du, du kommer ingen  vart med ditt flörtande. 
– Folk som glor/kollar snett och tror dem är bättre än alla andra. Shit, det är 2015, kommer vi inte längre än så? Alla är olika, och tur är väl det?!
– Att inga affärer har fina kläder längre.. jätte konstiga stilar. När man var mindre kom man ut med 5-6 påsar varje gång man var i stan..

Jag älskar:
– Sex and the city
– Mina vänner och familj.
– Att ha det nystädat och fint hemma. 
– Kramas och pussas
– Att gå ut och ha en riktigt go festkväll med massa dans efter en lång tråkig vecka! 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

5 saker..

Jag vill ha just nu (materiellt):
– Nya utemöbler 
– En helt ny garderob (både kläderna inuti OCH själva garderoben, hihi)
– Körkort, får aldrig tummen ur och gör proven som är kvar.. 
– En hundvalp, man kan alltid drömma! 
– Massa pengar

Jag vill ha just nu (icke-materiellt):
– En ny kropp
– Festkväll med bästis
– SOMMAR, på riktigt! 
– Längre hår.. 
– Grillkväll hos Linnea ♥

Jag stör mig på:
– Folket som skjuter varandra här i Biskopsgården.. man kan inte ens känna sig trygg längre i sitt egna land. Synd att denna fina mysiga delen av Göteborg ska bli smutskastad och få ett dåligt rykte!
– Folk som ljuger. Ärlighet varar längst!
– Killar som flörtar med en när dem har flickvän, eller vet att jag har pojkvän. Snälla du, du kommer ingen  vart med ditt flörtande. 
– Folk som glor/kollar snett och tror dem är bättre än alla andra. Shit, det är 2015, kommer vi inte längre än så? Alla är olika, och tur är väl det?!
– Att inga affärer har fina kläder längre.. jätte konstiga stilar. När man var mindre kom man ut med 5-6 påsar varje gång man var i stan..

Jag älskar:
– Sex and the city
– Mina vänner och familj.
– Att ha det nystädat och fint hemma. 
– Kramas och pussas
– Att gå ut och ha en riktigt go festkväll med massa dans efter en lång tråkig vecka! 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0