Gårdagens mys

Hur sjukt är inte Sveriges väder då? Igår var det 15+ och strålande sol, satt på balkongen halvnaken och det brändes på kroppen som om det vore 25+.. och IDAG gott folk, här i Göteborg.. är det spöregn, blåsigt, kallt och jag sitter med mitt tjocka täcke i soffan. Skiftar snabbt asså! 
 
Men påtal om igår iallafall så åkte jag och världens finaste sambo till mina föräldrar i Onsala efter hans jobb! Grillade och satt ute på altanen och njöt av vårvädret! Underbart. Åkte hem där på kvällen någon gång för Jesper skulle till hans kompis och jag passade på och träffa Rosie o Maya! Alltid lika lycklig när jag träffar dem. Att se Mayas ansikte lysa upp så när hon ser en.. det är obeskrivligt! Jag hade köpt med mig lite fredagsmys så vi satt i soffan och kollade på tv en stund. Vi la först Maya under kvällen men efter ett tag hörde vi henne småprata och sen ropa "MAMMA" haha.. så söt. Så öppnade jag dörren o hon satt så fint där i sängen med Rosies mobil i handen.. godingen! Sen kom hon ut till oss iallafall och första hon gör är att stoppa in handen i chipspåsen medans hon kollar på tvn, HAHA! Förvånar mig över hur hon verkligen blir mer o mer människa för varje gång man träffar henne. Är verkligen underbart att följa hennes utveckling! Såg så söt ut med armen i chipspåsen.. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Gårdagens mys

Hur sjukt är inte Sveriges väder då? Igår var det 15+ och strålande sol, satt på balkongen halvnaken och det brändes på kroppen som om det vore 25+.. och IDAG gott folk, här i Göteborg.. är det spöregn, blåsigt, kallt och jag sitter med mitt tjocka täcke i soffan. Skiftar snabbt asså! 
 
Men påtal om igår iallafall så åkte jag och världens finaste sambo till mina föräldrar i Onsala efter hans jobb! Grillade och satt ute på altanen och njöt av vårvädret! Underbart. Åkte hem där på kvällen någon gång för Jesper skulle till hans kompis och jag passade på och träffa Rosie o Maya! Alltid lika lycklig när jag träffar dem. Att se Mayas ansikte lysa upp så när hon ser en.. det är obeskrivligt! Jag hade köpt med mig lite fredagsmys så vi satt i soffan och kollade på tv en stund. Vi la först Maya under kvällen men efter ett tag hörde vi henne småprata och sen ropa "MAMMA" haha.. så söt. Så öppnade jag dörren o hon satt så fint där i sängen med Rosies mobil i handen.. godingen! Sen kom hon ut till oss iallafall och första hon gör är att stoppa in handen i chipspåsen medans hon kollar på tvn, HAHA! Förvånar mig över hur hon verkligen blir mer o mer människa för varje gång man träffar henne. Är verkligen underbart att följa hennes utveckling! Såg så söt ut med armen i chipspåsen.. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0