Gårdagens outfit



Hade en kanondag igår! Först träffade jag en efterlängtad Linnéa, käkade sushi och tjötade! Sen kom Jesper in till stan för att vi skulle kolla lite på andralång. Varken jag eller han hade ju vart där förr så var kul gå dit en stund! Mycket fulla människor och OLIKA typer av människor vilket var.. Intressant, eller något haha! Men ja, helt okej. Bara kul göra något ihop! Sen stack vi till 4gott och köpte lite godis så resten av kvällen bestod av mys bara. Åkte till och med till hans jobb och gymmade på deras gym en stund. Är ju tydligen för alla kommunalarbetare enligt Jesper, men vet ej.. Gjorde lite ben och armar iallafall, men mestadels efter det så glodde jag på min fina pojkvän, haha! Mycket bra dag. 


Junitjej
05 May, kl. 14:44 | Blogg; http://HTTP://www.junitjejen.se

Snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Gårdagens outfit



Hade en kanondag igår! Först träffade jag en efterlängtad Linnéa, käkade sushi och tjötade! Sen kom Jesper in till stan för att vi skulle kolla lite på andralång. Varken jag eller han hade ju vart där förr så var kul gå dit en stund! Mycket fulla människor och OLIKA typer av människor vilket var.. Intressant, eller något haha! Men ja, helt okej. Bara kul göra något ihop! Sen stack vi till 4gott och köpte lite godis så resten av kvällen bestod av mys bara. Åkte till och med till hans jobb och gymmade på deras gym en stund. Är ju tydligen för alla kommunalarbetare enligt Jesper, men vet ej.. Gjorde lite ben och armar iallafall, men mestadels efter det så glodde jag på min fina pojkvän, haha! Mycket bra dag. 


Junitjej
05 May, kl. 14:44 | Blogg; http://HTTP://www.junitjejen.se

Snyggt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0