Nu börjar det

Idag är faktiskt en rätt nervös dag. IMORGON börjar jag på mitt nya jobb. Visst, det är inga arbetsuppgifter som är direkt nya för mig men själva grejen att börja på ett helt nytt ställe, där man inte vet någonting om något, inte kan rutiner, osv.. Börja om på nytt - det är lite pirrigt! Imorgon och onsdag går jag bredvid, sen är det dags att jobba självständigt vilket jag hoppas kommer gå bra.. Men det tror jag, varför skulle det inte? Viktigast av allt är att man har bra arbetskollegor, faktiskt. Det är nog en utav de viktigaste sakerna på en arbetsplats, att man känner sig trygg. Men allt sånt faller sig nog naturligt efter ett tag, alla är nya någon gång! Hoppas det inte är allt för svårt att komma in i gänget. :)
 
Annars händer inte mycket idag. Kanske hämta vår katt hemma hos mina föräldrar i Onsala, sen lämna present till Jespers föräldrar. Hans pappa har ju fyllt år och idag är det morsdag, så är en present till dem båda, tror jag iallafall var tanken! Men ja, det är väl det. Annars bara ta det lugnt och samla krafter till morgondagen. Nu börjar arbetslivet på riktigt! :))



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Nu börjar det

Idag är faktiskt en rätt nervös dag. IMORGON börjar jag på mitt nya jobb. Visst, det är inga arbetsuppgifter som är direkt nya för mig men själva grejen att börja på ett helt nytt ställe, där man inte vet någonting om något, inte kan rutiner, osv.. Börja om på nytt - det är lite pirrigt! Imorgon och onsdag går jag bredvid, sen är det dags att jobba självständigt vilket jag hoppas kommer gå bra.. Men det tror jag, varför skulle det inte? Viktigast av allt är att man har bra arbetskollegor, faktiskt. Det är nog en utav de viktigaste sakerna på en arbetsplats, att man känner sig trygg. Men allt sånt faller sig nog naturligt efter ett tag, alla är nya någon gång! Hoppas det inte är allt för svårt att komma in i gänget. :)
 
Annars händer inte mycket idag. Kanske hämta vår katt hemma hos mina föräldrar i Onsala, sen lämna present till Jespers föräldrar. Hans pappa har ju fyllt år och idag är det morsdag, så är en present till dem båda, tror jag iallafall var tanken! Men ja, det är väl det. Annars bara ta det lugnt och samla krafter till morgondagen. Nu börjar arbetslivet på riktigt! :))



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0