NY FAVORIT!


Skulle kolla efter någon film igår och så såg jag bara detta namnet på en ny serie som hade kommit ut och blev fast! Älskar ju skräckfilmer osv så bara namnet lät bra.. och jag ÄLSKAR den. Så spännande, jätte bra story, och ja, den har nog allt skulle jag säga. Kollade hela säsong 1 igår, haha, tiden bara flög iväg och nu är det slut.. De enda jag kan göra nu är la att bara vänta på säsong 2. Så går det när man är för ivrig, då ser man klart allt på en gång.. ;) Rekommenderas starkt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

NY FAVORIT!


Skulle kolla efter någon film igår och så såg jag bara detta namnet på en ny serie som hade kommit ut och blev fast! Älskar ju skräckfilmer osv så bara namnet lät bra.. och jag ÄLSKAR den. Så spännande, jätte bra story, och ja, den har nog allt skulle jag säga. Kollade hela säsong 1 igår, haha, tiden bara flög iväg och nu är det slut.. De enda jag kan göra nu är la att bara vänta på säsong 2. Så går det när man är för ivrig, då ser man klart allt på en gång.. ;) Rekommenderas starkt! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0