Och man undrar varför man var mobbad..

Jobbar natt och efter två filmer har jag tröttnat.. så hittade jag massa gamla bilder från högstadiet, hahah fyfan va man såg ut! Har aldrig älskat kameran och kameran har verkligen aldrig älskat mig, de märker man asså. Kroppen går upp 10kg och ansiktet ser inte alls som det brukar "in real life". Och stilen man hade förr, åh herregud, ska vi inte ens prata om.. Att man tyckte det var okej att se ut så, haha.. Inte undra på att folk kollade snett! Antar att jag inte orkade bry mig, eftersom man insåg att vad man än gjorde så skulle man ändå aldrig vara "bra nog". Oavsett vad man gjorde eller hur man såg ut så var det aldrig tillräckligt, tyvärr. Så man gav la upp kanske! Jag saknar verkligen inte den tiden överhuvudtaget, även ifall det är roligt att kolla tillbaka.. Så glad att den är över och att jag inte gav upp. Så jobbigt som jag hade det och längtade tills det skulle vara över.. Puh, tur att tiden ändå gick relativt fort! Det enda jag faktiskt saknar från den tiden av mitt liv är vännerna man hade. Mest av allt mina bästa vänner från förr, Ebba och Olivia! Många roliga minnen med dem som kommer tillbaka av att kolla på gamla bilder, det var inte bara dåliga minnen från den tiden trotsallt! Nostalgi när den är som bäst! :) 

Jaja, får fortsätta jobba. Är en jätte lugn natt jämfört med vad det var igår då det var en hel del att suga rent.. Så får väl helt enkelt sätta på en ny film och vänta ut tiden! Om 3 timmar slutar jag iallafall, ska bli skönt komma hem o sova! Känner mig typ bakis.. och lite tjock i halsen, usch.. Kösshaj! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Och man undrar varför man var mobbad..

Jobbar natt och efter två filmer har jag tröttnat.. så hittade jag massa gamla bilder från högstadiet, hahah fyfan va man såg ut! Har aldrig älskat kameran och kameran har verkligen aldrig älskat mig, de märker man asså. Kroppen går upp 10kg och ansiktet ser inte alls som det brukar "in real life". Och stilen man hade förr, åh herregud, ska vi inte ens prata om.. Att man tyckte det var okej att se ut så, haha.. Inte undra på att folk kollade snett! Antar att jag inte orkade bry mig, eftersom man insåg att vad man än gjorde så skulle man ändå aldrig vara "bra nog". Oavsett vad man gjorde eller hur man såg ut så var det aldrig tillräckligt, tyvärr. Så man gav la upp kanske! Jag saknar verkligen inte den tiden överhuvudtaget, även ifall det är roligt att kolla tillbaka.. Så glad att den är över och att jag inte gav upp. Så jobbigt som jag hade det och längtade tills det skulle vara över.. Puh, tur att tiden ändå gick relativt fort! Det enda jag faktiskt saknar från den tiden av mitt liv är vännerna man hade. Mest av allt mina bästa vänner från förr, Ebba och Olivia! Många roliga minnen med dem som kommer tillbaka av att kolla på gamla bilder, det var inte bara dåliga minnen från den tiden trotsallt! Nostalgi när den är som bäst! :) 

Jaja, får fortsätta jobba. Är en jätte lugn natt jämfört med vad det var igår då det var en hel del att suga rent.. Så får väl helt enkelt sätta på en ny film och vänta ut tiden! Om 3 timmar slutar jag iallafall, ska bli skönt komma hem o sova! Känner mig typ bakis.. och lite tjock i halsen, usch.. Kösshaj! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0