ready steady gooo


Nu är nästan allt färdigpackat! Endast necessär, schampo o lite sådana små saker kvar! Imorgon halv åtta sitter vi på planet mot Turkiet! Fyfasen, kan inte fatta att det är sant. Gått så fort.. har inte ens hunnit att tänka, haha! Inte längesen jag träffade min kompis Linnea o vi tjöta om att det var 76 dagar kvar eller något, nu är det plötsligt bara några timmar kvar. Gött iallafall! Sola bada och leva livet, woopwoop! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

ready steady gooo


Nu är nästan allt färdigpackat! Endast necessär, schampo o lite sådana små saker kvar! Imorgon halv åtta sitter vi på planet mot Turkiet! Fyfasen, kan inte fatta att det är sant. Gått så fort.. har inte ens hunnit att tänka, haha! Inte längesen jag träffade min kompis Linnea o vi tjöta om att det var 76 dagar kvar eller något, nu är det plötsligt bara några timmar kvar. Gött iallafall! Sola bada och leva livet, woopwoop! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0