Tillbaka i kylan

Usch vad jag saknar Turkiet. Mer än jag trodde jag skulle göra faktiskt! Visst det kändes ju skit tråkigt dagen innan man skulle åka hem men nu när man väl är hemma igen i kylan och ensamheten så är det hemskt. Hade nog vart annat om det var sommar här och man kunde ligga vid havet med kompisar osv, men alla jobbar, även jesper, min syster, alla. Hade nästan önskat att jag också börjat jobba nu så jag slapp vara ensam, för efter förra veckan i Turkiet när man var med folk hela tiden och hade roligt, så vill man inte sitta här i soffan forever alone.. Tomt tomt tomt. Hade det underbart i Turkiet med så hade gärna stannat en vecka till! 
 



 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Tillbaka i kylan

Usch vad jag saknar Turkiet. Mer än jag trodde jag skulle göra faktiskt! Visst det kändes ju skit tråkigt dagen innan man skulle åka hem men nu när man väl är hemma igen i kylan och ensamheten så är det hemskt. Hade nog vart annat om det var sommar här och man kunde ligga vid havet med kompisar osv, men alla jobbar, även jesper, min syster, alla. Hade nästan önskat att jag också börjat jobba nu så jag slapp vara ensam, för efter förra veckan i Turkiet när man var med folk hela tiden och hade roligt, så vill man inte sitta här i soffan forever alone.. Tomt tomt tomt. Hade det underbart i Turkiet med så hade gärna stannat en vecka till! 
 



 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0