Tvättdag

Ska strax ner till tvättstugan och tvätta upp det sista av det vi ska ha med oss på resan! Är ju bara imorgon kvar för guds skull?! Hel sjukt. Längtar jätte mycket faktiskt, skönt att bara packa ner massa sommarkläder, här har man ju nästan på sig sin vinterjacka fortfarande (haha!). 
 
Nu börjar dock nervositeten över att flyga komma tillbaka. Typ drömmer om att jag sätter mig på ett plan o grejer.. ingeee bra. Men ska försöka att inte oroa mig för mycket i onödan, som jag ofta har en tendens att göra. Sen när jag väl gör det så säger man "de var väl inget.." SÅ. Wait and see. Ska iallafall bli underbart att komma härifrån och koppla av.. så kommer man tillbaka med nya krafter! Underbart! Känns välbehövligt..
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Tvättdag

Ska strax ner till tvättstugan och tvätta upp det sista av det vi ska ha med oss på resan! Är ju bara imorgon kvar för guds skull?! Hel sjukt. Längtar jätte mycket faktiskt, skönt att bara packa ner massa sommarkläder, här har man ju nästan på sig sin vinterjacka fortfarande (haha!). 
 
Nu börjar dock nervositeten över att flyga komma tillbaka. Typ drömmer om att jag sätter mig på ett plan o grejer.. ingeee bra. Men ska försöka att inte oroa mig för mycket i onödan, som jag ofta har en tendens att göra. Sen när jag väl gör det så säger man "de var väl inget.." SÅ. Wait and see. Ska iallafall bli underbart att komma härifrån och koppla av.. så kommer man tillbaka med nya krafter! Underbart! Känns välbehövligt..
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0