Update

Kör ett litet kort inlägg innan jag måste iväg.. Ska på möte nu för att prata hur vi ska göra på jobbet under sommaren, eftersom alla har sagt upp sig nästan förutom jag och en till. MEN - nu har det hänt spännande grejer som jag kommer ordna upp idag. Lite nervös faktiskt.. Men de kommer gå bra. Skriver mer sen om det, och hur det har gått på mötet. 
 
Sen ska jag iallafall iväg och fixa min utväxt på Hair Angered.. sitta där i flera timmar, haha, yay.. Men vill man bli fin - får man lida pin! Ikväll blir det utgång också så blir lite utgångs-fräsch! 
 
Nu måste jag kila.. puss på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Update

Kör ett litet kort inlägg innan jag måste iväg.. Ska på möte nu för att prata hur vi ska göra på jobbet under sommaren, eftersom alla har sagt upp sig nästan förutom jag och en till. MEN - nu har det hänt spännande grejer som jag kommer ordna upp idag. Lite nervös faktiskt.. Men de kommer gå bra. Skriver mer sen om det, och hur det har gått på mötet. 
 
Sen ska jag iallafall iväg och fixa min utväxt på Hair Angered.. sitta där i flera timmar, haha, yay.. Men vill man bli fin - får man lida pin! Ikväll blir det utgång också så blir lite utgångs-fräsch! 
 
Nu måste jag kila.. puss på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0