Upp o ner dagar

Ja, vart ska jag börja. I söndags när jag jobbade natten så var ju min hals typ igensvullen, sen blev det bättre när jag var hemma och vilade, sen kände jag bara att det rev lite i halsen men annars mådde jag bra. Sen i fredags när jag satt hos frisören var det nästan kallt i halsen och det kliade något fruktansvärt. Sen pratade man ju inte så mycket när man satt där.. så när jag väl skulle prata 2,5-3 timmar senare så hade jag knappt någon röst kvar, hahaha! Lät säkert helt psycho.. men men! Sen när jag var påväg därifrån så blev det bara värre o värre, så när jag väl mötte upp Amanda i stan var det bara direkt in på Apoteket för o köpa Zyx, o hem o dricka te innan våran utgång.. Blev faktiskt bättre efter te med massa honung i, sen dagen efter vi vart ute var det kaos igen. Mådde inte alls bra. Skulle jobba på natten där men jag kände redan när jag kom hem där på natten att ne, det får nog min kollega ta.. så det löste sig. Kunde ju inte prata alls igår och hade riktigt ont, så vad gör man... Sen pratade jag ingenting igår för Jesper o hans släkting var ändå ute hela dagen, så sparade på rösten och idag känns det ganska bra igen, låg ju hela dagen i sängen och bara vilade.. Så som sagt, Upp o ner upp o ner..
 
Hade iallafall en kanon utekväll med min bästa! Kände dock att jag fått nog typ runt 2.. men vi stannade lite till sen stack vi. Var väl för att jag fortfarande var lite seg efter frisören typ! JAJA. Ny dag nya tag! Jag och min hubbybubby bokade bio till ikväll, så blir en lugn mysig kväll med honom idag! Inte umgåtts riktigt på hela helgen, o i veckan har vi båda gjort annat, han har jobbat över osv.. Så längtar riktigt mycket. ♥ Run all night ska vi se, den nya med Liam Neeson och Joel Kinnaman! Verkar skit bra, så får vi hoppas på!! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Upp o ner dagar

Ja, vart ska jag börja. I söndags när jag jobbade natten så var ju min hals typ igensvullen, sen blev det bättre när jag var hemma och vilade, sen kände jag bara att det rev lite i halsen men annars mådde jag bra. Sen i fredags när jag satt hos frisören var det nästan kallt i halsen och det kliade något fruktansvärt. Sen pratade man ju inte så mycket när man satt där.. så när jag väl skulle prata 2,5-3 timmar senare så hade jag knappt någon röst kvar, hahaha! Lät säkert helt psycho.. men men! Sen när jag var påväg därifrån så blev det bara värre o värre, så när jag väl mötte upp Amanda i stan var det bara direkt in på Apoteket för o köpa Zyx, o hem o dricka te innan våran utgång.. Blev faktiskt bättre efter te med massa honung i, sen dagen efter vi vart ute var det kaos igen. Mådde inte alls bra. Skulle jobba på natten där men jag kände redan när jag kom hem där på natten att ne, det får nog min kollega ta.. så det löste sig. Kunde ju inte prata alls igår och hade riktigt ont, så vad gör man... Sen pratade jag ingenting igår för Jesper o hans släkting var ändå ute hela dagen, så sparade på rösten och idag känns det ganska bra igen, låg ju hela dagen i sängen och bara vilade.. Så som sagt, Upp o ner upp o ner..
 
Hade iallafall en kanon utekväll med min bästa! Kände dock att jag fått nog typ runt 2.. men vi stannade lite till sen stack vi. Var väl för att jag fortfarande var lite seg efter frisören typ! JAJA. Ny dag nya tag! Jag och min hubbybubby bokade bio till ikväll, så blir en lugn mysig kväll med honom idag! Inte umgåtts riktigt på hela helgen, o i veckan har vi båda gjort annat, han har jobbat över osv.. Så längtar riktigt mycket. ♥ Run all night ska vi se, den nya med Liam Neeson och Joel Kinnaman! Verkar skit bra, så får vi hoppas på!! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0