Woopwoop

Tänka sig att man hann hem imellan allt.. trodde jag icke! Men nu har jag varit på möte och härnäst blir det att fixa håret, ska bli kuuul! Mötet gick bra förresten. Vi prata lite om allt möjligt och sen så kom jag också med den färska nyheten att JAG SKA SLUTA. Jag har trivts jätte bra med flickan och föräldrarna, på förskolan.. allt sånt, kommer verkligen sakna det, utan tvekan. Men jag har faktiskt fått 100% tjänst nu, här i närheten där jag bor också, så jag är superglad!! Ska dit nu på måndag för lite planering och för att sätta ihop ett schema, så får hoppas jag kommer trivas lika bra där som jag gjort här! Det enda som varit negativt på detta jobbet är schemat som är lite hejvilt och inga strikta tider.. och som denna veckan när flickan har varit sjuk, har jag inte jobbat någonting. Så vill jag inte ha de, jag vill jobba enligt ett schema liksom, och sen får jag ju mer pengar nu, vilket också hjälper en hel del, plus slippa jobba nätterna. Har varit helt okej till en början men nu känner man att det tar rejält på krafterna att bara sitta. SÅ.. nya tag, och nya steg i arbetslivet! Känner att jag kan ta mig någonstans med detta, att jag kommer någonvart, de kunde jag inte riktigt på detta jag var på nu. Så känns väldigt bra faktiskt. Så nu jobbar jag bara Maj ut här, sen påbörjar jag ett nytt kapitel, hihi! 
 
köpte förresten en ny goding igår, sååå nöjd. my new baby! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Woopwoop

Tänka sig att man hann hem imellan allt.. trodde jag icke! Men nu har jag varit på möte och härnäst blir det att fixa håret, ska bli kuuul! Mötet gick bra förresten. Vi prata lite om allt möjligt och sen så kom jag också med den färska nyheten att JAG SKA SLUTA. Jag har trivts jätte bra med flickan och föräldrarna, på förskolan.. allt sånt, kommer verkligen sakna det, utan tvekan. Men jag har faktiskt fått 100% tjänst nu, här i närheten där jag bor också, så jag är superglad!! Ska dit nu på måndag för lite planering och för att sätta ihop ett schema, så får hoppas jag kommer trivas lika bra där som jag gjort här! Det enda som varit negativt på detta jobbet är schemat som är lite hejvilt och inga strikta tider.. och som denna veckan när flickan har varit sjuk, har jag inte jobbat någonting. Så vill jag inte ha de, jag vill jobba enligt ett schema liksom, och sen får jag ju mer pengar nu, vilket också hjälper en hel del, plus slippa jobba nätterna. Har varit helt okej till en början men nu känner man att det tar rejält på krafterna att bara sitta. SÅ.. nya tag, och nya steg i arbetslivet! Känner att jag kan ta mig någonstans med detta, att jag kommer någonvart, de kunde jag inte riktigt på detta jag var på nu. Så känns väldigt bra faktiskt. Så nu jobbar jag bara Maj ut här, sen påbörjar jag ett nytt kapitel, hihi! 
 
köpte förresten en ny goding igår, sååå nöjd. my new baby! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0