Freeeedag! .. Eller?

Jag mår JÄTTEBRA! Förutom att man är lite trött såklart när vädret är som det är.. Men jag tänker positivt och tänder massa ljus och myser, det gör en på grymt humör. Känns verkligen som fredag idag eftersom jag gick på helg efter att ha jobbat till 13.30! Så känns som jag vart ledig hela denna dagen faktiskt, bara för att det gått så fort.. Och nu långledig fredag-söndag! Firar med lite mys med sambon. Enchiladas till middag och sen brownie bak! Är helt enkelt bara en sån där dag där man mår jätte bra och vill göra massa mysigt. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Freeeedag! .. Eller?

Jag mår JÄTTEBRA! Förutom att man är lite trött såklart när vädret är som det är.. Men jag tänker positivt och tänder massa ljus och myser, det gör en på grymt humör. Känns verkligen som fredag idag eftersom jag gick på helg efter att ha jobbat till 13.30! Så känns som jag vart ledig hela denna dagen faktiskt, bara för att det gått så fort.. Och nu långledig fredag-söndag! Firar med lite mys med sambon. Enchiladas till middag och sen brownie bak! Är helt enkelt bara en sån där dag där man mår jätte bra och vill göra massa mysigt. 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0