Just nu




Stormvarningar här, och det regnar o blåser redan som tusan!! Jag och Dessi har intagit soffmode och planerar att stanna och mysa här heeeela kvällen. Hon ogillar regn starkt och vill helst bara ligga inne under filten. Önskar jag kunde visa hennes blick när man säger "Ska vi gå ut o kissa?!", haha.. får försöka ta bild nästa gång! Lilla godingen. Så ikväll är vi riktiga soffpotatisar jag och vovven! ♥ #lata



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Just nu




Stormvarningar här, och det regnar o blåser redan som tusan!! Jag och Dessi har intagit soffmode och planerar att stanna och mysa här heeeela kvällen. Hon ogillar regn starkt och vill helst bara ligga inne under filten. Önskar jag kunde visa hennes blick när man säger "Ska vi gå ut o kissa?!", haha.. får försöka ta bild nästa gång! Lilla godingen. Så ikväll är vi riktiga soffpotatisar jag och vovven! ♥ #lata



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0