En rolig nyhet efter den andra

Händer myyycket bra i mitt liv just nu! Vi har skaffat Dessi, köpt massa fin inredning, vi har beställt en sprillans ny bil som är sååå fin, och IDAG mina vänner, fick vi ett samtal om att vi fått en lägenhet vi ansökt om! Jätte kuuul. Ska inreda med massa nytt och göra fint. Bäst av allt är att få ha något tillsammans med Jesper och inte längre behöva känna mig som en inneboende. Nu skrivs vi båda på lägenheten med en gång, hihi! Sen kommer vi ha tvättmaskin, torktumlare samt plats för diskmaskin som vi sedan ska koppla in! Känns skit kul att flytta faktiskt... Vi får nycklarna redan om TVÅ VECKOR! förstår ni eller? Snabba ryck.. Så gäller att fixa och dona lite nu innan flytten.. vi har ju dock tills dem har fått nya hyresgäster hit till våran lägenhet på oss, så vi behöver inte stressa i onödan, för man vet ju inte - kan ju ta jätte lång tid. You never know. Lyckliga är vi iallafall!! 
 
Du och jag älskling! ♥ älskar dig och vårt liv tillsammans över allt annat! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

En rolig nyhet efter den andra

Händer myyycket bra i mitt liv just nu! Vi har skaffat Dessi, köpt massa fin inredning, vi har beställt en sprillans ny bil som är sååå fin, och IDAG mina vänner, fick vi ett samtal om att vi fått en lägenhet vi ansökt om! Jätte kuuul. Ska inreda med massa nytt och göra fint. Bäst av allt är att få ha något tillsammans med Jesper och inte längre behöva känna mig som en inneboende. Nu skrivs vi båda på lägenheten med en gång, hihi! Sen kommer vi ha tvättmaskin, torktumlare samt plats för diskmaskin som vi sedan ska koppla in! Känns skit kul att flytta faktiskt... Vi får nycklarna redan om TVÅ VECKOR! förstår ni eller? Snabba ryck.. Så gäller att fixa och dona lite nu innan flytten.. vi har ju dock tills dem har fått nya hyresgäster hit till våran lägenhet på oss, så vi behöver inte stressa i onödan, för man vet ju inte - kan ju ta jätte lång tid. You never know. Lyckliga är vi iallafall!! 
 
Du och jag älskling! ♥ älskar dig och vårt liv tillsammans över allt annat! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0