Kvällstankar

Vet ni vad jag vill göra just nu? Ta med mig min lilla minifamilj (Jesper, Decibel, Boris) och flytta till någon annan stad. Börja om på nytt, träffa nya människor, utforska världen! Hur amazing hade inte det varit? Vill inte sitta där sen som 80åring och bott i samma stad hela livet, och känt endast en grupp av människor hela livet, faktiskt inte. Flytta till någon mysig liten ort, till något fint hus med stor trädgård, där barnen i framtiden kan springa, samt lilla dessi! Nån gång i framtiden kanske det blir verklighet.. Hihi. Än så länge är det bara tankar! Spänd på hur framtiden ska komma att se ut :))) 
 




Dixi Wonderland
09 September, kl. 10:50 | Blogg; http://dixiwonderland.com/

Jag tycker det känns läskigt att lämna den tryggheten man har i den staden man bor i men om det är något du vill göra så ska du göra de :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Kvällstankar

Vet ni vad jag vill göra just nu? Ta med mig min lilla minifamilj (Jesper, Decibel, Boris) och flytta till någon annan stad. Börja om på nytt, träffa nya människor, utforska världen! Hur amazing hade inte det varit? Vill inte sitta där sen som 80åring och bott i samma stad hela livet, och känt endast en grupp av människor hela livet, faktiskt inte. Flytta till någon mysig liten ort, till något fint hus med stor trädgård, där barnen i framtiden kan springa, samt lilla dessi! Nån gång i framtiden kanske det blir verklighet.. Hihi. Än så länge är det bara tankar! Spänd på hur framtiden ska komma att se ut :))) 
 




Dixi Wonderland
09 September, kl. 10:50 | Blogg; http://dixiwonderland.com/

Jag tycker det känns läskigt att lämna den tryggheten man har i den staden man bor i men om det är något du vill göra så ska du göra de :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0