Myskväll

Sånna här kvällar är guldvärda! Lugnt, tyst och lilltjejen är lugn.. Det får man ta vara på! ;) Dessi har varit full med energi idag så att äntligen få varva ner är underbart. Hon växer o växer för varje dag.. Herregud, känns som att valptiden försvinner jätte fort! Min lilla älskling! 

Imorgon får vi nycklarna till lägenheten påtal om ingenting, finally! Jesper har tagit ledigt hela dagen så vi får ÄNTLIGEN spendera en dag tillsammans, Woooohoo! Ska få gjort så mycket som möjligt imorgon, se om vi kan lösa lite färg av husvärden osv. Så kan jag börja måla och fixa nu det sista av min semester... Let the fun part begin!! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Myskväll

Sånna här kvällar är guldvärda! Lugnt, tyst och lilltjejen är lugn.. Det får man ta vara på! ;) Dessi har varit full med energi idag så att äntligen få varva ner är underbart. Hon växer o växer för varje dag.. Herregud, känns som att valptiden försvinner jätte fort! Min lilla älskling! 

Imorgon får vi nycklarna till lägenheten påtal om ingenting, finally! Jesper har tagit ledigt hela dagen så vi får ÄNTLIGEN spendera en dag tillsammans, Woooohoo! Ska få gjort så mycket som möjligt imorgon, se om vi kan lösa lite färg av husvärden osv. Så kan jag börja måla och fixa nu det sista av min semester... Let the fun part begin!! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0