20160211

Åh, vilken härlig dag! Jag har ju jobbat hela förra helgen och nu till igår, så nu förtjänar jag verkligen den här lediga tiden! Är ledig från idag till söndag, så idag har jag bara haft en slappdag. Varit ful hela dagen o sluppit fixa till mig, sovit ut, legat i soffan och kollat filmer, osv.. såna där dagar man behöver titt som tätt helt enkelt! Underbart. Denna helgen råkar det ju också vara Alla hjärtans dag! Inte för att man ska vara extra kärleksfull bara för att någon döpt en helt vanlig dag till alla ♥ dag.. men alltid roligt ändå att gå ut och göra något med sin käraste! Jag och sambon ska ut och äta på en tapasresturang här i Göteborg, Mañana! Kommer bli supermysigt. Sen kanske det blir en bio efteråt. Inte alltid vi går ut och gör något tillsammans heller pågrund av att tiden inte finns, och för att vi har en hund att ta hand om, haha! Så ser verkligen fram emot söndag! 
 
 

förra lördagen med mina tjejor. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

20160211

Åh, vilken härlig dag! Jag har ju jobbat hela förra helgen och nu till igår, så nu förtjänar jag verkligen den här lediga tiden! Är ledig från idag till söndag, så idag har jag bara haft en slappdag. Varit ful hela dagen o sluppit fixa till mig, sovit ut, legat i soffan och kollat filmer, osv.. såna där dagar man behöver titt som tätt helt enkelt! Underbart. Denna helgen råkar det ju också vara Alla hjärtans dag! Inte för att man ska vara extra kärleksfull bara för att någon döpt en helt vanlig dag till alla ♥ dag.. men alltid roligt ändå att gå ut och göra något med sin käraste! Jag och sambon ska ut och äta på en tapasresturang här i Göteborg, Mañana! Kommer bli supermysigt. Sen kanske det blir en bio efteråt. Inte alltid vi går ut och gör något tillsammans heller pågrund av att tiden inte finns, och för att vi har en hund att ta hand om, haha! Så ser verkligen fram emot söndag! 
 
 

förra lördagen med mina tjejor. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0