89 frågor och svar

När man inte har något annat att skriva om, så får man uppdatera såhär! Har inte så mycket för mig heller då är detta perfekt! ;)

 

RANDOM:

1. Namn? – Malin

2. Exakt ålder? – 20 år

3. Vart bor du? – På Hisingen, Göteborg

4. Bor tillsammans med? – Min fina sambo ♥

5. Husdjur? – En hund o en katt! Dessi och boris

6. Färg på ditt hus? – Beige

7. När är du född? – 3 aug 1995

8. Klass? – -

9. Vilket år tar du studenten? – Tog studenten i juni 2014

10. Något jobb? – Undersköterska på ett äldreboende just nu. 

11. När ska du sova ikväll? – Återstår att se! Säkert runt 11 tiden.

12. Duschat idag? – Nope

13. Kramat någon idag? – Min hund ♥ haha

14. Pussat någon idag? – Same there! 

15. Vad har du ätit? – Lite gott o blandat

16. Dagens klädsel? – Mysbrallor och linne hela dagen, löve it!  

17. Dagens smink? – Ingenting

18. Dagens sötnos? – Min fina vovve ♥

19. Dagens roligaste? – Ingen speciell

20. Har du många vänner? – Få, men äkta. Så det ska vara! 

21. Vem kramade du senast? – Doggiedogennn

22. Hur många har varit otrogna MED dig? – 1, sad but true 

23. Vem pratade du med i telefon senast? – Mami

24. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Min mobil är död så vet inte, men tror det var Jesper som skrev att han var hemma snart! 

25. Senaste filmen du såg? – Någon "Jennys wedding" hemma hos min syster igår

26. Senaste låten du hörde? – Molly Sandén - youniverse

27. Vad vill du äta nu? – Nu? Ingentingggg

28. Vad är din favoritdryck? – Coca-cola och loka crush hallon! mumma 

29. Vilken är din favorit stad? – Göteeeelabörg

30. Vilket är ditt favoritland? – Vet faktiskt inte. Har inte varit i så mycket länder.. men turkiet var nice! 

31. Favoritsysslor? – Lyssna på musik, mysa och gå ut o dansa 

32. Vilket var det bästa året? 2011, när jag träffade Jesper ♥ 

SENASTE:

33. Personen du tänkte på? – Amanda 

34. Drickan du drack? – Loka crush

35. Gången du spydde? – I måndags

36. Gången du grät? – Igår

37. Pizzan du åt? – Kebabpizza

38. Gången du var i Göteborg? – Är här jämt ;)

39. Gången du var i stockholm? - Längesen nu, förra året nångång

40. Gången du var hög? – Nevah

41. Personen som såg dig gråta? – Jesper

 

ANTINGEN ELLER:

42. Svart eller vitt? – Svart

43. Hund eller katt? – Hundar alla dagar i veckan.

44. Ut och festa eller hemma och mysa? – Båda två

45. Tv-spel eller datorspel? – TV spel.

46. Singel eller upptagen? – Upptagen

47. Lunarstorm, helgon eller playahead? – INGET. Aldrig haft något utav det heller haha

48. Ragga eller bli uppraggad? – Jag hatar när folk raggar. Speciellt ute, liksom nej jag vill inte bli ditt one night stand.

49. Big Brother eller Paradise Hotel? – Vet faktiskt inte. gillar inte något utav dem speciellt mycket men big brother har jag följt mest isåfall! 

50. Svart hår eller blondt? – Blondt

51. Blåa ögon eller bruna? – Gröna 

52. Choklad eller lakrits? – Choklad!!

53. Göteborg eller Stockholm? – Göteborg

54. Högerhänt eller vänsterhänt? – Vänterhänt

55. Coca-Cola eller Fanta? – Cola

56. Pizza eller kebab? – Pizza

57. Randigt eller prickigt? – Inget utav det, men randigt isåfall

58. Älska eller älskas? – Båda!

59. Leva eller dö? – LEVA!

ANTAL:

60. Personer du älskar? – Min familj, sambo och närmsta vänner ♥

61. Personer du hatar? – I dont have time for hate

62. Personer som sagt jag älskar dig? – Alla mina närmsta, är några stycken! 

63. Personer som hatat dig? – Vet inte, dont care

64. Glassar du ätit på en dag? – säkert 4-5, när man var mindre! Då kunde man sluka glass som om det vore mat ;)

65. Festivaler du varit på/ska på detta året? – Hmmm. Varit på pier pressure, metaltown, backstreet boys.. detta året blir det kanske Summerburst

66. Gånger du haft minnesluckor? – Det har man väl haft nån gång efter en rejäl utgång, haha. Hemskt ialf

67. Piercingar har du? – Öronen, naveln och läppen

68. Personer du saknar just nu? – Amanda ♥

69. Gånger ditt hjärta brustit? – Ett antal gånger

VEM:

70. Vill du kyssa nu? – Mah man 

71. Ska du träffa imorgon? – Kollegorna

72. Sjöng du senast för? – Mig själv haha

73. Hade du senast en MSN-konversation med? – vet inte, har man ens msn längre?!

74. Spelade du tv-spel med senast? – Min syster

75. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Jesper

76. Vill du kasta en sten i huvudet på – Nobodeeeh

77. Förtjänar att dö? – Våldtäktsmän, kvinnomisshandlare, mördare, pedofiler

78. Vill du sova brevid inatt? – Min man ♥

VAD:

79. Gör dig glad? – Mina nära och kära

80. Gör dig ledsen? –  Falskhet, o när jag saknar folk. Då blir man ledsen vettöh

81. Vad vill du helst göra nu? Resa, bara försvinna från verkligheten ett tag o bara va

82. Önskar du att du slapp göra? Jobba. Vill ha roligt med vänner och familj, haha! Känner att det är dags för semester snart, behöver lite långledighet så man hinner göra lite roliga saker! 

83. Vill du ha nu? – En stor stor kram! 

84. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Nada

85. Längtar du till? – Sommaren! 

86. Tycker du om dina betyg? – Dem var helt okej! 

87. Ångrar du i ditt liv? – Kommer inte på något specifikt nu, men klart man ångrar en del grejer!

88. Är det bästa som har hänt dig? - Maya, min systerdotter ♥ Vad vore livet utan henne?!

89. Varför gjorde du detta? – Kul grej. Har inte så mycket bättre för mig! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

89 frågor och svar

När man inte har något annat att skriva om, så får man uppdatera såhär! Har inte så mycket för mig heller då är detta perfekt! ;)

 

RANDOM:

1. Namn? – Malin

2. Exakt ålder? – 20 år

3. Vart bor du? – På Hisingen, Göteborg

4. Bor tillsammans med? – Min fina sambo ♥

5. Husdjur? – En hund o en katt! Dessi och boris

6. Färg på ditt hus? – Beige

7. När är du född? – 3 aug 1995

8. Klass? – -

9. Vilket år tar du studenten? – Tog studenten i juni 2014

10. Något jobb? – Undersköterska på ett äldreboende just nu. 

11. När ska du sova ikväll? – Återstår att se! Säkert runt 11 tiden.

12. Duschat idag? – Nope

13. Kramat någon idag? – Min hund ♥ haha

14. Pussat någon idag? – Same there! 

15. Vad har du ätit? – Lite gott o blandat

16. Dagens klädsel? – Mysbrallor och linne hela dagen, löve it!  

17. Dagens smink? – Ingenting

18. Dagens sötnos? – Min fina vovve ♥

19. Dagens roligaste? – Ingen speciell

20. Har du många vänner? – Få, men äkta. Så det ska vara! 

21. Vem kramade du senast? – Doggiedogennn

22. Hur många har varit otrogna MED dig? – 1, sad but true 

23. Vem pratade du med i telefon senast? – Mami

24. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Min mobil är död så vet inte, men tror det var Jesper som skrev att han var hemma snart! 

25. Senaste filmen du såg? – Någon "Jennys wedding" hemma hos min syster igår

26. Senaste låten du hörde? – Molly Sandén - youniverse

27. Vad vill du äta nu? – Nu? Ingentingggg

28. Vad är din favoritdryck? – Coca-cola och loka crush hallon! mumma 

29. Vilken är din favorit stad? – Göteeeelabörg

30. Vilket är ditt favoritland? – Vet faktiskt inte. Har inte varit i så mycket länder.. men turkiet var nice! 

31. Favoritsysslor? – Lyssna på musik, mysa och gå ut o dansa 

32. Vilket var det bästa året? 2011, när jag träffade Jesper ♥ 

SENASTE:

33. Personen du tänkte på? – Amanda 

34. Drickan du drack? – Loka crush

35. Gången du spydde? – I måndags

36. Gången du grät? – Igår

37. Pizzan du åt? – Kebabpizza

38. Gången du var i Göteborg? – Är här jämt ;)

39. Gången du var i stockholm? - Längesen nu, förra året nångång

40. Gången du var hög? – Nevah

41. Personen som såg dig gråta? – Jesper

 

ANTINGEN ELLER:

42. Svart eller vitt? – Svart

43. Hund eller katt? – Hundar alla dagar i veckan.

44. Ut och festa eller hemma och mysa? – Båda två

45. Tv-spel eller datorspel? – TV spel.

46. Singel eller upptagen? – Upptagen

47. Lunarstorm, helgon eller playahead? – INGET. Aldrig haft något utav det heller haha

48. Ragga eller bli uppraggad? – Jag hatar när folk raggar. Speciellt ute, liksom nej jag vill inte bli ditt one night stand.

49. Big Brother eller Paradise Hotel? – Vet faktiskt inte. gillar inte något utav dem speciellt mycket men big brother har jag följt mest isåfall! 

50. Svart hår eller blondt? – Blondt

51. Blåa ögon eller bruna? – Gröna 

52. Choklad eller lakrits? – Choklad!!

53. Göteborg eller Stockholm? – Göteborg

54. Högerhänt eller vänsterhänt? – Vänterhänt

55. Coca-Cola eller Fanta? – Cola

56. Pizza eller kebab? – Pizza

57. Randigt eller prickigt? – Inget utav det, men randigt isåfall

58. Älska eller älskas? – Båda!

59. Leva eller dö? – LEVA!

ANTAL:

60. Personer du älskar? – Min familj, sambo och närmsta vänner ♥

61. Personer du hatar? – I dont have time for hate

62. Personer som sagt jag älskar dig? – Alla mina närmsta, är några stycken! 

63. Personer som hatat dig? – Vet inte, dont care

64. Glassar du ätit på en dag? – säkert 4-5, när man var mindre! Då kunde man sluka glass som om det vore mat ;)

65. Festivaler du varit på/ska på detta året? – Hmmm. Varit på pier pressure, metaltown, backstreet boys.. detta året blir det kanske Summerburst

66. Gånger du haft minnesluckor? – Det har man väl haft nån gång efter en rejäl utgång, haha. Hemskt ialf

67. Piercingar har du? – Öronen, naveln och läppen

68. Personer du saknar just nu? – Amanda ♥

69. Gånger ditt hjärta brustit? – Ett antal gånger

VEM:

70. Vill du kyssa nu? – Mah man 

71. Ska du träffa imorgon? – Kollegorna

72. Sjöng du senast för? – Mig själv haha

73. Hade du senast en MSN-konversation med? – vet inte, har man ens msn längre?!

74. Spelade du tv-spel med senast? – Min syster

75. Vill du ta med på en romantisk resa nu? – Jesper

76. Vill du kasta en sten i huvudet på – Nobodeeeh

77. Förtjänar att dö? – Våldtäktsmän, kvinnomisshandlare, mördare, pedofiler

78. Vill du sova brevid inatt? – Min man ♥

VAD:

79. Gör dig glad? – Mina nära och kära

80. Gör dig ledsen? –  Falskhet, o när jag saknar folk. Då blir man ledsen vettöh

81. Vad vill du helst göra nu? Resa, bara försvinna från verkligheten ett tag o bara va

82. Önskar du att du slapp göra? Jobba. Vill ha roligt med vänner och familj, haha! Känner att det är dags för semester snart, behöver lite långledighet så man hinner göra lite roliga saker! 

83. Vill du ha nu? – En stor stor kram! 

84. Önskar du dig i födelsedagspresent? – Nada

85. Längtar du till? – Sommaren! 

86. Tycker du om dina betyg? – Dem var helt okej! 

87. Ångrar du i ditt liv? – Kommer inte på något specifikt nu, men klart man ångrar en del grejer!

88. Är det bästa som har hänt dig? - Maya, min systerdotter ♥ Vad vore livet utan henne?!

89. Varför gjorde du detta? – Kul grej. Har inte så mycket bättre för mig! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0