Helgen



 
 
Åh vilken mysig helg jag har haft! Långledighet som började med Kevin Hart på Malmö Arena, storslaget!
Sen middag med mina underbara kollegor på lördagen och i söndags var det mys hemma hos min syster med familj! Bästa helgen på länge.

Önskar jag kunde ha samma yrke som jag har, fast slippa jobba helgerna. Hade vart drömmen! Det är verkligen jätte tråkigt att jobba varannan helg eftersom man inte hinner träffa sina vänner eller sin familj lika mycket.. det är ju på helgerna alla är lediga och man egentligen ska passa på att ses, men icke! Inte för mig inte. Helgen man väl är ledig också går så himla fort, och så kanske man måste göra massa andra nödvändiga saker, husliga, vad som. Så tiden räcker inte till tyvärr! Helgen nu som kommer jobbar jag ju, men ska ändå hitta på roligheter på lördagen som tur är. Måste hålla humöret på topp även ifall man jobbar.. ;) Ska ut med mina två bästa vänner. Fixa oss riktigt fina, klä upp oss osv.. ut och dansa heeela natten, haha! Finns det något bättre?! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Helgen



 
 
Åh vilken mysig helg jag har haft! Långledighet som började med Kevin Hart på Malmö Arena, storslaget!
Sen middag med mina underbara kollegor på lördagen och i söndags var det mys hemma hos min syster med familj! Bästa helgen på länge.

Önskar jag kunde ha samma yrke som jag har, fast slippa jobba helgerna. Hade vart drömmen! Det är verkligen jätte tråkigt att jobba varannan helg eftersom man inte hinner träffa sina vänner eller sin familj lika mycket.. det är ju på helgerna alla är lediga och man egentligen ska passa på att ses, men icke! Inte för mig inte. Helgen man väl är ledig också går så himla fort, och så kanske man måste göra massa andra nödvändiga saker, husliga, vad som. Så tiden räcker inte till tyvärr! Helgen nu som kommer jobbar jag ju, men ska ändå hitta på roligheter på lördagen som tur är. Måste hålla humöret på topp även ifall man jobbar.. ;) Ska ut med mina två bästa vänner. Fixa oss riktigt fina, klä upp oss osv.. ut och dansa heeela natten, haha! Finns det något bättre?! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0