Hemska hemska vecka

Uschfyochblä. Jag har inte uppdaterat bloggen på ett tag för jag ligger hemma i influensan. Legat med 40 graders feber sen i söndags, HEMSKT! Idag är första dagen jag faktiskt kan gå, utan att känna mig yr så fort jag reser mig upp, och som jag känner matlust.. Febern har ju försvunnit idag så är väl därför. Underbart ska jag tala om för er. Haft panik för att jag mått så dåligt. Ni vet så dåligt att man inte kan göra någonting alls, och kroppen värker så man vill skrika? Sen så missade jag sista hundkursen i tisdags, hunden är hos föräldrarna i Onsala så saknar henne jätte mycket, och så missar jag massa på jobbet.. hatar att vara sjuk. Men nu var det helt enkelt min tur att ligga hemma och dö i influensa, haha... (skönt att man kan skoja om det såhär i slutet)..
 
Så underbart förresten. Idag när jag vaknade så lyste solen i ansiktet och jag hörde hur fåglarna kvittrade utanför, för en sekund så trodde jag faktiskt att det var sommar så som solen värmde! Tyvärr icke, men våren börjar väl förhoppningsvis närma sig! Fast jag får komma ihåg att förra gången jag hade vårkänslor kom ju flera cm snö dagen efter... så ska inte ha för höga förväntningar ;) Våren kommer när den kommer! 
 
Mina älsklingar förrförra sommaren. Saknar värmen, alla grillkvällar och allt därtill! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Hemska hemska vecka

Uschfyochblä. Jag har inte uppdaterat bloggen på ett tag för jag ligger hemma i influensan. Legat med 40 graders feber sen i söndags, HEMSKT! Idag är första dagen jag faktiskt kan gå, utan att känna mig yr så fort jag reser mig upp, och som jag känner matlust.. Febern har ju försvunnit idag så är väl därför. Underbart ska jag tala om för er. Haft panik för att jag mått så dåligt. Ni vet så dåligt att man inte kan göra någonting alls, och kroppen värker så man vill skrika? Sen så missade jag sista hundkursen i tisdags, hunden är hos föräldrarna i Onsala så saknar henne jätte mycket, och så missar jag massa på jobbet.. hatar att vara sjuk. Men nu var det helt enkelt min tur att ligga hemma och dö i influensa, haha... (skönt att man kan skoja om det såhär i slutet)..
 
Så underbart förresten. Idag när jag vaknade så lyste solen i ansiktet och jag hörde hur fåglarna kvittrade utanför, för en sekund så trodde jag faktiskt att det var sommar så som solen värmde! Tyvärr icke, men våren börjar väl förhoppningsvis närma sig! Fast jag får komma ihåg att förra gången jag hade vårkänslor kom ju flera cm snö dagen efter... så ska inte ha för höga förväntningar ;) Våren kommer när den kommer! 
 
Mina älsklingar förrförra sommaren. Saknar värmen, alla grillkvällar och allt därtill! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0