2 0 1 5

Har du haft ett bra år? Ja det tycker jag verkligen. Många bra saker som hänt. Sen har man såklart dagar där allt är piss osv, alla dagar på året kan inte vara bra, haha! Men allt som allt, ja, det har vart ett jätte bra år! 

Sammanfatta ditt år med tre ord: Händelserikt, lyckligt och UNDERBART. 

Vad är det bästa som hänt under året? Tror det är att vi flyttade ifrån Vårväderstorget. Nu har vi både en finare lägenhet och vi bor i ett lugnare område. Supernöjd! Även Turkiet resan vi gjorde innan sommaren, bästa!

Vad är det sämsta som hänt under året? Sommaren kanske?! haha.. sämsta sommaren på länge. Regn regn och mera regn.. Även att min syster fick missfall. 

Vad önskar du att du gjort mer utav? Träffat mina vänner mer kanske. Man glömmer ofta av varandra nu när man jobbar.. man gör inget annat än o jobbar och man går oftast om varandra med tiderna.. tråkigt. Så är det att vara vuxen. (Sad but true)

Vad önskar du att du gjort mindre utav? Klankat ner på mig själv. Är ofta det händer tyvärr, något jag måste försöka fortsätta förbättras på nu under 2016.. 

Har något fått dig att gråta under året? Isf vad?Ja säkert. Inget specifikt jag kommer på nu dock. 

Vad har fått dig att skratta mest? Maya tror jag, haha. Hon utvecklas mer och mer för varje dag, och varje gång jag träffar henne är det något nytt roligt hon säger eller gör. Hon är underbar mosters lilla. ♥

Vem gav dig mest lycka under året? Min familj & mina vänner ♥ 

Vad är det mest spännande som hänt under året? Börja på mitt nya jobb, och Turkiet resan helt klart. Flög för första gången i mitt liv, haha.. Inte ofta man åker utomlands heller så det var nog det som var mest spännande i år. 

Det roligaste som hände inom jobb? Fick ett nytt bra jobb, med nya underbara kollegor. Lyckligt lottad! 

Det sämsta som hände inom jobb? Tråkigt att inte få jobba med den lilla flickan jag tyckte om väldigt mycket. Hade så mysigt på förskolan med henne och de underbara fröknarna där. Synd att jobbet i sig inte alls var bra (och då menar jag företaget och att man jobbade så lite). Annars var det ett kanonjobb. 

Vad kunde du gjort bättre inom jobb? Vet faktiskt inte.. tror inte jag kunnat göra så mycket bättre än det jag gjort. Fått bra kritik från chefer och dem jag jobbata med, så antar att jag gjort något bra! 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

2 0 1 5

Har du haft ett bra år? Ja det tycker jag verkligen. Många bra saker som hänt. Sen har man såklart dagar där allt är piss osv, alla dagar på året kan inte vara bra, haha! Men allt som allt, ja, det har vart ett jätte bra år! 

Sammanfatta ditt år med tre ord: Händelserikt, lyckligt och UNDERBART. 

Vad är det bästa som hänt under året? Tror det är att vi flyttade ifrån Vårväderstorget. Nu har vi både en finare lägenhet och vi bor i ett lugnare område. Supernöjd! Även Turkiet resan vi gjorde innan sommaren, bästa!

Vad är det sämsta som hänt under året? Sommaren kanske?! haha.. sämsta sommaren på länge. Regn regn och mera regn.. Även att min syster fick missfall. 

Vad önskar du att du gjort mer utav? Träffat mina vänner mer kanske. Man glömmer ofta av varandra nu när man jobbar.. man gör inget annat än o jobbar och man går oftast om varandra med tiderna.. tråkigt. Så är det att vara vuxen. (Sad but true)

Vad önskar du att du gjort mindre utav? Klankat ner på mig själv. Är ofta det händer tyvärr, något jag måste försöka fortsätta förbättras på nu under 2016.. 

Har något fått dig att gråta under året? Isf vad?Ja säkert. Inget specifikt jag kommer på nu dock. 

Vad har fått dig att skratta mest? Maya tror jag, haha. Hon utvecklas mer och mer för varje dag, och varje gång jag träffar henne är det något nytt roligt hon säger eller gör. Hon är underbar mosters lilla. ♥

Vem gav dig mest lycka under året? Min familj & mina vänner ♥ 

Vad är det mest spännande som hänt under året? Börja på mitt nya jobb, och Turkiet resan helt klart. Flög för första gången i mitt liv, haha.. Inte ofta man åker utomlands heller så det var nog det som var mest spännande i år. 

Det roligaste som hände inom jobb? Fick ett nytt bra jobb, med nya underbara kollegor. Lyckligt lottad! 

Det sämsta som hände inom jobb? Tråkigt att inte få jobba med den lilla flickan jag tyckte om väldigt mycket. Hade så mysigt på förskolan med henne och de underbara fröknarna där. Synd att jobbet i sig inte alls var bra (och då menar jag företaget och att man jobbade så lite). Annars var det ett kanonjobb. 

Vad kunde du gjort bättre inom jobb? Vet faktiskt inte.. tror inte jag kunnat göra så mycket bättre än det jag gjort. Fått bra kritik från chefer och dem jag jobbata med, så antar att jag gjort något bra! 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0