Babyboo

 
 
 Min största kärlek, bästa vän, sambo och underbara pojkvän. Vad hade livet varit utan dig?!
Imorse när jag vaknade så var jag helt fylld av kärlek. Varje morgon jag får chansen att vakna upp bredvid min underbara så inser jag verkligen hur himla lycklig jag är, hur mycket jag älskar den här människan. Att vakna upp med min soulmate vid min sida och se hans vackra ansikte, DET mina vänner är obeskrivlig lycka! Tänk att jag skulle hitta mitt livs kärlek i så ung ålder... Så lyckligt lottad som hittat en man som konstant får mig att skratta, som får mig att känna mig betydelsefull, vacker.. Hel. Världens världens bästa.
Framtida fästmannen och pappan till mina barn. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Babyboo

 
 
 Min största kärlek, bästa vän, sambo och underbara pojkvän. Vad hade livet varit utan dig?!
Imorse när jag vaknade så var jag helt fylld av kärlek. Varje morgon jag får chansen att vakna upp bredvid min underbara så inser jag verkligen hur himla lycklig jag är, hur mycket jag älskar den här människan. Att vakna upp med min soulmate vid min sida och se hans vackra ansikte, DET mina vänner är obeskrivlig lycka! Tänk att jag skulle hitta mitt livs kärlek i så ung ålder... Så lyckligt lottad som hittat en man som konstant får mig att skratta, som får mig att känna mig betydelsefull, vacker.. Hel. Världens världens bästa.
Framtida fästmannen och pappan till mina barn. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0