Helgmys..?

Helgen är nog svårast för många att hålla diet på. Det är då man vill varva ner efter en lång vecka på jobbet, käka någon go middag, äta något gott framför en film med sin partner/vän, vad som. Jag har tur som jobbar ikväll och inte direkt hinner tänka på myskvällar, haha! Och på fredag är det Kevin Hart och lördag ska jag käka middag med kollegor så då blir det inte heller att man sitter framför en film och har mys, så denna helgen klarar jag mig! ;) Sen nästa helg jobbar jag så det blir samma visa där. Och då kanske tankar om choklad, cola och allt sånt är som bortblåst, you never know! Jag kan käka mitt fruktfat med melon, mango, passionsfrukt osv, snart är det mitt standard helgmys! Mums



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Helgmys..?

Helgen är nog svårast för många att hålla diet på. Det är då man vill varva ner efter en lång vecka på jobbet, käka någon go middag, äta något gott framför en film med sin partner/vän, vad som. Jag har tur som jobbar ikväll och inte direkt hinner tänka på myskvällar, haha! Och på fredag är det Kevin Hart och lördag ska jag käka middag med kollegor så då blir det inte heller att man sitter framför en film och har mys, så denna helgen klarar jag mig! ;) Sen nästa helg jobbar jag så det blir samma visa där. Och då kanske tankar om choklad, cola och allt sånt är som bortblåst, you never know! Jag kan käka mitt fruktfat med melon, mango, passionsfrukt osv, snart är det mitt standard helgmys! Mums



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0