Nya trender/Ideal

Okej, det är en ny "trend" som kommit nyligen som jag inte alls förstår mig på - och det är att de flesta tjejer nu för tiden vill färga sitt hår grått. Ja du hörde rätt, GRÅTT! De vill alltså gå från sin fina färg dem har och bli gråhåriga. Vad är grejen? Visst, vissa kan faktiskt vara riktigt snygga i det, men ändå?! Gråa hår som kommer när man blir gammal vill verkligen ingen ha och här kommer unga tjejer o FÄRGAR sitt hår grått medvetet! Men fine, är det något dem tycker är fint och känner sig fina i så är jag för det! Allt som får tjejer att känna sig vackra är bara ett plus, kan bara inte riktigt förstå mig på det än! ;) Vet själv när jag varit hos frisören och mitt hår blir lite för mycket åt det gråa hållet efter nynaseringen, jag får panik, haha! 



Sen är det en annan sak jag fortfarande är lika bekymmrad över idag som jag alltid varit. Man blir bara mer och mer bekymrad efter varje år som går! Fick mig att tänka på det ännu mer igår dock när jag såg en artikel om Selena Gomez. Där en tidning lägger ut en bild på henne i bikini, förr och nu. Där står en stor rubrik "SELENA ABOUT HER NEW BODY" eller något liknande.. Det handlade iallafall om att hon gillade att hon inte är lika smal längre som hon var förr, "mer att älska" sa hon också. Sen skrev dem en text under hennes bild "Yes, she's fat, but.." Något sånt. Och här nedanför har jag bilen gott folk, det kan jag inte kalla TJOCK. Så sjukt vad omvärlden ser som "tjock" nu för tiden. Att dem ens kan med! Skrämmande, allt jag har att säga! 
 
 
(Är HON tjock måste ju jag vara en riktig flodhäst?!)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

Nya trender/Ideal

Okej, det är en ny "trend" som kommit nyligen som jag inte alls förstår mig på - och det är att de flesta tjejer nu för tiden vill färga sitt hår grått. Ja du hörde rätt, GRÅTT! De vill alltså gå från sin fina färg dem har och bli gråhåriga. Vad är grejen? Visst, vissa kan faktiskt vara riktigt snygga i det, men ändå?! Gråa hår som kommer när man blir gammal vill verkligen ingen ha och här kommer unga tjejer o FÄRGAR sitt hår grått medvetet! Men fine, är det något dem tycker är fint och känner sig fina i så är jag för det! Allt som får tjejer att känna sig vackra är bara ett plus, kan bara inte riktigt förstå mig på det än! ;) Vet själv när jag varit hos frisören och mitt hår blir lite för mycket åt det gråa hållet efter nynaseringen, jag får panik, haha! 



Sen är det en annan sak jag fortfarande är lika bekymmrad över idag som jag alltid varit. Man blir bara mer och mer bekymrad efter varje år som går! Fick mig att tänka på det ännu mer igår dock när jag såg en artikel om Selena Gomez. Där en tidning lägger ut en bild på henne i bikini, förr och nu. Där står en stor rubrik "SELENA ABOUT HER NEW BODY" eller något liknande.. Det handlade iallafall om att hon gillade att hon inte är lika smal längre som hon var förr, "mer att älska" sa hon också. Sen skrev dem en text under hennes bild "Yes, she's fat, but.." Något sånt. Och här nedanför har jag bilen gott folk, det kan jag inte kalla TJOCK. Så sjukt vad omvärlden ser som "tjock" nu för tiden. Att dem ens kan med! Skrämmande, allt jag har att säga! 
 
 
(Är HON tjock måste ju jag vara en riktig flodhäst?!)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0