wanties

 
Vill verkligen tatuera mig igen.. och som ni några redan vet så har jag BARA texter just nu, så vill göra något annat, även ifall jag tycker det är superfint med bara texter också! Jag har alltid velat ha något stort på magen/höften, men så hittade jag den tatueringen på första bilden och blev lite kär faktiskt. Den är både fin och inte alls för mycket, och tar inte allt för mycket plats. Magen är ju riskabelt när man tex blir gravid sen i framtiden, haha.. Det är iallafall två rosor som sitter ihop på höften och lite ner över sidan av låret.. så fick jag ju ett presentkort på 800:- från min sambo i julklapp, så nu är rätta tiden att slå till! Ska nog åka in till tatueringsstudion någon dag framöver här och boka in en tid, och konsultation. Har ju som många andra bristningar på höften, så får se först vad dem säger. Sååå taggad. 


Skogsraah
01 January, kl. 12:37 | Blogg; http://skogsraah.se

Vill verkligen också fortsätta tatuera mig!

Sanna Andersson
01 January, kl. 12:39 | Blogg; http://moonzanna.se/

vilka fina !
Jag är lite sugen på en text någonstans men vet inte riktigt vad eller vart

Sarah Sjöstedt
01 January, kl. 12:59 | Blogg; http://ninjabob.blogg.se/

Gud vad fint! Jag har tre tatueringar, en på magen, en på nacken och en på handleden. Gillar dock inte den på handleden (min första) och är sugen på att tatuera över den. Vet dock inte vad jag vill göra istället. Så svårt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
malinfranzzon -

wanties

 
Vill verkligen tatuera mig igen.. och som ni några redan vet så har jag BARA texter just nu, så vill göra något annat, även ifall jag tycker det är superfint med bara texter också! Jag har alltid velat ha något stort på magen/höften, men så hittade jag den tatueringen på första bilden och blev lite kär faktiskt. Den är både fin och inte alls för mycket, och tar inte allt för mycket plats. Magen är ju riskabelt när man tex blir gravid sen i framtiden, haha.. Det är iallafall två rosor som sitter ihop på höften och lite ner över sidan av låret.. så fick jag ju ett presentkort på 800:- från min sambo i julklapp, så nu är rätta tiden att slå till! Ska nog åka in till tatueringsstudion någon dag framöver här och boka in en tid, och konsultation. Har ju som många andra bristningar på höften, så får se först vad dem säger. Sååå taggad. 


Skogsraah
01 January, kl. 12:37 | Blogg; http://skogsraah.se

Vill verkligen också fortsätta tatuera mig!

Sanna Andersson
01 January, kl. 12:39 | Blogg; http://moonzanna.se/

vilka fina !
Jag är lite sugen på en text någonstans men vet inte riktigt vad eller vart

Sarah Sjöstedt
01 January, kl. 12:59 | Blogg; http://ninjabob.blogg.se/

Gud vad fint! Jag har tre tatueringar, en på magen, en på nacken och en på handleden. Gillar dock inte den på handleden (min första) och är sugen på att tatuera över den. Vet dock inte vad jag vill göra istället. Så svårt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0